Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با بولیوی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی در حالی آغاز شد که به احترام مرحوم بهرام شفیع پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت توسط بازیکنان و تماشاگران حاضر در ورزشگاه صورت گرفت.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور دارد و برای دقایقی با فرزند ارشد بهرام شفیع به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* وحید هاشمیان مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران با حضور در جایگاه ویژه بازی دو تیم را تماشا کرد. همچنین امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال و شفر سرمربی آبی‌پوشان به همراه علی خطیر در جایگاه ویژه حضور دارد.



* حدود ۳۰۰ نفر از بانوان در ورزشگاه آزادی حاضر شده و برای اولین‌بار بعد از چهار دهه شاهد حضور تماشاگران زن در یکی از دیوار‌های تیم ملی در ورزشگاه آزادی هستیم. در بین بانوان تماشاگران اهل کشور بولیوی هم دیده می‌شوند و آن‌ها با در دست گرفتن پرچم کشورشان این تیم را تشویق می‌کنند.

* حدود ۱۵ هزار نفر از علاقه‌مندان به فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* به هنگام ورود بانوان به ورزشگاه آزادی به هر یک از آن‌ها یک عدد پرچم ایران اهدا شد.

* فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در جایگاه ویژه حضور دارد.

دو تیم با نتیجه بدون گل در جریان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حضور بانوان در ورزشگاه آزادی ورزشگاه آزادی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف

منچستریونایتد تحت برند «اولدترافورد» به استادیومی جدید خواهد رفت. 

طرفداری | مقدمات ورود منچستریونایتد به یک ورزشگاه جدید و مدرن نهایی شده است. 

به گزارش اتلتیک؛ گروه ویژه بازسازی اولدترافورد اولین جلسه خودش را به ریاست لرد سباستین کو برگزار کرد. این گروه که به نمایندگی از سر جیم رتکلیف وظیفه انتقال منچستریونایتد به یک ورزشگاه جدید را دنبال می‌کنند، ساخت یک استادیوم جدید را به عنوان اولویت انتخاب کرده‌اند. لرد کو که همانند پروژه المپیک لندن وظیفه رهبری را برعهده گرفته، در این مورد در X نوشت:

دیروز، ریاست اولین نشست گروه ویژه بازسازی اولدترافورد را برعهده داشتم. هدف از این نشست، آغاز گفتگو در مورد چگونگی ساخت یک ورزشگاه فوتبال رده جهانی در شمال انگلستان بود که بتواند منافع اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی برای منطقه به همراه داشته باشد. 

در بازی‌های المپیک لندن ۲۰۱۲، به طور مستقیم شاهد این موضوع بودم که چگونه ورزش می‌تواند محرک قدرتمندی برای بازسازی شهری باشد و از اینکه بخشی از این پروژه هستم، بسیار هیجان‌زده‌ام. این نشست، آغازگر فرآیندی با مشارکت ذی‌نفعان مختلف برای بررسی گزینه‌های توسعه‌ی ورزشگاه و محوطه‌ اطراف آن بود. ما در ابتدای این مسیر قرار داریم و هنوز زود است که بگوییم به کجا ختم خواهد شد. با این حال، در طول مسیر با هواداران و ساکنان محلی مشورت خواهیم کرد و همه را از روند پیشرفت کار مطلع خواهیم ساخت.

در این پروژه، اندی برنهم (شهردار شهر منچستر)، سارا تاد (رئیس شورای ترافورد) و گری نویل به عنوان چهره‌ای از درون باشگاه در این پروژه حضور خواهند داشت. در جلسه روز گذشته، چهار عضو شامل متخصصان تجاری و سرمایه‌گذاری شهر منچستر به این گروه ویژه پیوستند. کولت روچ و تام کراتی به عنوان نمایندگان رسمی منچستریونایتد و اینئوس همراه نام‌های مطرح شده بودند. 

پروژه رتکلیف تایید شد؛ منچستریونایتد به اولدترافورد جدید می‌رود!

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!