Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:01:20 GMT

نمایش جذاب محرمی جلوی چشم رقبا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۸۳۶۶

صادق محرمی در نیمه اول بازی با بولیوی پرتلاش ظاهر شد و همچنین با استفاده از سرعت و تکنیک مناسبش، نمایش جذابی را ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محرمی جوان که برای دومین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده، دومین بازی ملی اش را هم انجام داد و توانست عملکرد قابل قبولی را نشان دهد. دفاع راست تیم دیناموزاگرب بیش تر از احسان حاج صفی در حملات شرکت می کرد و در بسیاری از دقایق در زمین تیم بولیوی حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دفاع راست شماره 28 ایران این نمایش خوب در نیمه نخست را در حالی ارائه کرد که وریا غفوری و رامین رضاییان به عنوان دو دفاع راست دیگر تیم ملی روی نیمکت حضور داشتند و عملکرد او را می دیدند. به نظر می رسد با این نمایش محرمی، او رقیبی جدی برای رضاییان و غفوری باتجربه خواهد بود.

 

محرمی که در زمان بازی برای پرسپولیس هیچگاه به تیم ملی دعوت نمی شد، حالا در دو بازی اخیر تیم ملی دفاع راست فیکس بوده و به نظر می رسد اعتماد کارلوس کی روش را جلب کرده است. او حالا حتی امیدوار است در جام ملت ها نیز حضور داشته باشد و بتواند برای اولین بار در یک تورنمنت پیراهن تیم ملی بزرگسالان را بر تن کند.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

صادق محرمی کرواسی دینامو زاگرب

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صادق محرمی کرواسی دینامو زاگرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ درحالی‌که خیلی از نگاه‌ها در جام‌حذفی به بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس یا مسابقات تراکتور و سپاهان مقابل رقباست، روز پنجشنبه هم یک نبرد جذاب دیگر خواهیم داشت و ۲تیم اوج گرفته مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. در مورد مس و محرم نویدکیا که زیاد صحبت شده؛ تیمی که در مرحله قبلی استقلال را حذف کرده و بهترین صعود را به یک‌هشتم نهایی داشت.

پیکان هم با رضا عنایتی تبدیل به یک تیم جسور و جذاب شده؛ تیمی که سپاهان را ۳بر ۲برد، ملوان و استقلال خوزستان را شکست داد و ناظران را راضی کرده است. ۲تیم ۲هفته پیش در لیگ هم تقابل خوبی داشتند که بازی آنها ۲- ۲مساوی شد، بنابراین انتظار می‌رود بازی حذفی‌شان هم تماشایی باشد.

کد خبر 846882 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال باشگاه پیکان

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال