Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد - ایرنا - رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: مهرماه امسال 514 دانشجوی جدید در این مرکز پذیرفته شد که این میزان نسبت به پارسال 46 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا مصطفی حیدری روز سه شنبه در نشستی خبری اظهار داشت: مهر پارسال 350 دانشجوی جدید وارد این مرکز آموزش عالی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون یکهزار و 991 دانشجو در 13 رشته مقاطع کاردانی، کاردانی به کارشناسی و کارشناسی پیوسته این مجتمع آموزش عالی تحصیل می کنند.
حیدری با بیان اینکه یکهزار و 790 نفر از این دانشجویان پسر و مابقی دختر هستند، گفت: تاکنون 610 نفر از این دانشگاه دانش آموخته شده اند.
رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین اظهار افزود: سند آمایش این مرکز دانشگاهی در حوزه فنی و مهندسی شهریور امسال در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب رسید.
حیدری با اشاره به مجاورت مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با 2 مرکز بزرگ صنعتی فولاد و لوله گستر افزود: 250 دانشجو در قالب طرح مهارت افزایی به صورت نیمه وقت با این صنایع همکاری می کنند.
مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در سال 91 تاسیس شد و هم اکنون دارای 13 رشته فنی و مهندسی با 51 عضو هیات علمی و حدود 2 هزار دانشجو است.
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.
5132/7189

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه افزايش دانشجو اسفراين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بررسی جداول بودجه سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد هزینه وزارت امور اقتصادی و دارایی بیش از ۲۱۷ درصد و سازمان اداری و استخدامی ۱۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این در حالی است که وزارت آموزش و پرورش ۲۰ درصد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های وابسته و تابعه آن ۱۶/۸ درصد افزایش هزینه داشته اند.

دیوان محاسبات کشور بر لزوم اقدام اصلاحی برای رفع تبعیض در این حوزه تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  • افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید
  • دعوای مزد کارگران به کجا می رسد؟