Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم وفناوری ایسکانیوز، سورنا ستاری در حاشیه رونمایی از ۱۰ محصول برتر شرکت‌های عضو پارک وعلم وفناوری آذربایجان غربی اظهار کرد: پارک علم وفناوری آذربایجان غربی جز پارک‌های نوپای کشور است و درسال‌های اخیر رشد خوبی داشته و قطعا با سیاست‌های حمایتی توسط وزارت علوم در آینده شاهد پیشرفت بیشتر این پارک خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به اینکه مشکلاتی در زیر ساخت‌های مرکز فناوری آذربایجان غربی وجود دارد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی شده با توسعه زیر ساخت‌ها محیط کسب و کار در استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات زیرساختی شرکت‌های دانش بنیان استان زیاد است خاطرنشان کرد: بودجه واعتبار خاصی برای توسعه آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است. مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌ها نیز یک امر ضروری است و بدون مشارکت بخش خصوصی محیط کسب وکار توسعه نمی‌یابد.

ستاری با تاکید به اینکه ۱۲ هزار میلیارد تومان برای صندوق علم وفناوری کشور تزریق شده است، افزود: در حال حاضر کشور در بحث مقالات علمی رتبه ۱۵ دنیا و در تولید مقالات علمی جز ۱۰ کشور برتر دنیا است.

دستگاه بهینه ساز مصرف برق که به همت مخترع ارومیه‌ای با هدف کاهش هشت تا ۱۰ درصدی مصرف برای نخستین بار در کشور تولید شده، از جمله ۱۰ محصول رونمایی شده است.

انتهای پیام/

169 / 279 محصول فناوری پارک علم وفناوری وزارت علوم دانش بنیان تولید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محصول فناوری پارک علم وفناوری وزارت علوم دانش بنیان تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده پنج شنبه شب در نشست با سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با تشریح ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری استان بوشهر اظهار داشت: این استان ضمن اینکه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است در بخش تولید محصولات صنعتی و کشاورزی نیز دارای ظرفیت بالایی است.

وی، تولید ۴۰ نوع محصول خرما در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان بوشهر ۵۰ درصد میگو پرورشی کشور را تولید می‌کند که این ۲ محصول، بازار خوبی در ازبکستان دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان بیان کرد: اعزام هیئت‌های تجاری ایران و ازبکستان به دو کشور و ایجاد نمایشگاه ارائه محصولات در بوشهر و تاشکند می‌تواند در توسعه ارتباط و معادلات تجاری اثربخش باشد.

کد خبر 6082169

دیگر خبرها

  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • رشد ۲۰۰ هکتاری سالانه مزارع طلای سرخ در اصفهان