Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری اظهارکرد: در قالب طرح «همه با هم بانی زیارت اربعین محرومان باشیم» عموم افراد می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۸۸۸۸*۷۸۰* بانی زیارت اربعین محرومین شوند.

وی افزود: متأسفانه به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی برخی افرادی که از چند ماه پیش قصد حضور در اجتماع میلیونی اربعین و زیارت عتبات عالیات عراق را داشتند امروز برای حضور در این صحنه عظیم با مشکل رو به رو هستند که با مشارکت مردم و آستان قدس رضوی بخشی از هزینه‌های اعزام آن‌ها تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی معادل کمک‌های مردم در طرح بانی زیارت اربعین سهیم خواهد شد گفت: زیارت امام حسین(ع) در هر زمانی مستحب است و ثواب دارد، اما ثواب زیارت اربعین امام حسین(ع) از امتیاز و فضیلت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به طرح «مهر درخشان» و اعزام زائران زیارت اولی به مشهد مقدس گفت: آستان قدس رضوی در دوره مدیرت جدید خود در قالب طرح «مهر درخشان» زمینه زیارت زائرانی را که به خاطر فقر مالی به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف نشده بودند، فراهم کرد و سال گذشته بیش از ۷۷۰ هزار نفر برای زیارت به مشهد مقدس مشرف شدند و این برای نخستین بار است که این آستان مقدس در طرح اعزام زائران در اربعین حسینی مشارکت دارد.

کد خبر 4432462

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی اربعین 97 مشهد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان بوشهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 

دریافت 70 MB

کد خبر 6063747

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | آیین رونمایی از تمبر هزار و هفتاد و دومین سال بنای آستان مقدس مسجد جمکران
  • شب‌های قدر در قزوین هیئت کجا برویم؟ + جدول
  • رونمایی تمبر هزار و هفتاد و دومین سال بنای مسجد جمکران+عکس
  • اعلام برنامه هیئت‌های مذهبی قزوین در ایام ماه رمضان
  • رونمایی از تمبر یادبود مسجد مقدس جمکران
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)