Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:01:08 GMT

یک کشته در تصادف جاده مرند - جلفا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۸۸۱۶

یک کشته در تصادف جاده مرند - جلفا

به گزارش خبرنگار مهر، یک زن براثر تصادف پژو با نیسان در محور مرند – جلفا جان خود را از دست داد.

تصادف شاخ به شاخ پژو با نیسان در محور مرند – جلفا عصر سه شنبه، باعث کشته شدن یک زن میانسال شد.

این سانحه بعد از سه راهی روستای «گلین قیه» رخ داد که موجب گیر کردن ۲ نفر مصدوم در داخل خودروی پژو شد که با حضور عوامل جمعیت هلال احمر و آتش نشانی نسبت به رهاسازی اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۵ نفر مصدوم این حادثه ناگوار توسط اورژانس به بیمارستان آیت الله کوه کمری مرند انتقال داده شد.

گفتنی است، جاده بین المللی مرند - جلفا یکی از جاده های حادثه خیز استان آذربایجان شرقی است؛ هفته پیش نیز ۲ نفر در ۲ تصادف جداگانه جان خود را در این جاده از دست دادند.

کد خبر 4432436

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی سانحه تصادف مرند اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان بوشهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مسعود سعادتی از برخی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان واقع در مدارس شهید صدوقی و آیت الله کاشانی ناحیه یک تبریز، بازدید کرد.

وی امروز در حاشیه این بازدید به منظور ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به فرهنگیان با اهدای سوغاتی به مهمانان نوروزی مستقر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان، خوش‌آمد گفت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه ۷۸ مدرسه در استان برای پذیرش مهمانان نوروزی فرهنگی آماده شده بود، گفت: مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان‌های تبریز و جلفا به ترتیب پرمسافرترین مراکز استان شدند.

وی تصریح کرد: طبق آمار اعلامی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان تا شش فروردین ماه، ۱۳۸۵ خانوار در این دو مرکز، اسکان یافته‌اند و شهرستان تبریز و جلفا در صدر مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

سعادتی ادامه داد: شهرستان‌های کلیبر، سراب، خداآفرین و اهر و مرند نیز در رتبه‌های بعدی از نظر تعداد خانوار‌های اسکان یافته در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان قرار دارند و تا تاریخ ششم فروردین ماه، ۶۵۱۸ نفر (۱۰۷۰۲ نفر روز) در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • (ویدئو) آمار جدید تصادف نوروزی؛ کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۴۹ نفر رسید
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت