Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال در واکنش به حضور جباری اعلام کرد که در صورت نیاز به دستیار با مدیرعامل باشگاه صحبت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در پایان دیدار تیم ملی ایران برابر بولیوی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی بسیار خوبی بود و به همه ایرانیان این برد را تبریک می گویم. بازیکنان استقلال همیشه در سطح بالایی بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید ابراهیمی، مجید حسینی، روزبه چشمی و علی کریمی امروز، نمایش خوبی داشتند.

 

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مجتبی جباری به کادرفنی اضافه شود، بیان کرد: من هیچ وقت درباره شایعات صحبت نمی کنم و اگر یک دستیار بخواهم، با رئیس باشگاه در این باره صحبت می کنم.

 

شفر در واکنش به صحبت های جباری که اعلام کرده بود با درخواست خود شفر برای دستیاری به تمرین استقلال رفته است، با تکرار صحبت های قبلی، تصریح کرد: باز هم می گویم من درباره شایعات صحبتی نمی کنم.

 

سرمربی استقلال در پایان در واکنش به حضور بانوان در ورزشگاه عنوان کرد: به وزیر ورزش نیز بابت حضور بانوان در استادیوم تبریک می گویم.

وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!

دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به جریمه ۳۰۰ میلیونی حسین حسینی توسط کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان رخ داد، هواداران استقلال از کاپیتان آبی پوشان خواستند یک شماره کارت بدهد تا آنها جریمه ۳۰۰ میلیونی وی را پرداخت کنند.

* با نتیجه ای که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و موقتا با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ شد امروز هواداران پرتعدادی به ورزشگاه آمدند تا از تیم شان حمایت کنند و دوباره به صدر برگردد.

* حدود ۳۰۰ تن از هواداران شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر بوده و از تیم خود حمایت می کردند.

* روزبه چشمی که دویستمین بازی خود را برای استقلال انجام داد امروز از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و طرفداران استقلال به او تبریک گفتند.

* گوستاو بلانکو که در دو بازی قبل استقلال موفق به گلزنی شده بود امروز مورد تشویق قرار گرفت و هواداران استقلال از او خواستند در این دیدار هم دروازه شمس آذر را باز کند.

* مهدی هاشمی نسب همانند بازی های گذشته هنگام ورود به زمین مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و تشویق شد.

* هواداران استقلال هنگام ورود اتوبوس آبی پوشان به ورزشگاه از جواد نکونام خواستند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی را دوباره از آن استقلال کند.

* چند تن از بازیکنان شمس آذر به سمت محمد نوازی رفته و با او خوش و بش کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان پیشین استقلال هم به ورزشگاه آمد تا از نزدیک شاهد دیدار آبی پوشان برابر شمس آذر قزوین باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان استقلال
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند