Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@11:58:59 GMT

اعلام فراخوان هفتمین کنگره «شعر دفاع مقدس» در یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۰۰۱

اعلام فراخوان هفتمین کنگره «شعر دفاع مقدس» در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، فراخوان هفتمین کنگره «شعر دفاع مقدس» استان یزد و بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس اعلام شد.
این جشنواره با موضوعات «نقش دفاع مقدس در تداوم و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی»، «دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل»، «دفاع مقدس و جنگ نرم» و «دفاع مقدس و حوزه های خاص از قبیل: شهدای شاخص، اماکن و یادمان ها، وقایع و رخدادهای اثرگذار، عملیات ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» برگزار می شود.
بخش های جشنواره نیز شامل بخش شعر دانش اموزی ( زیر ۱۸ سال)، بخش شعر جوان( ۱۸ تا ۳۰ سال)، شاعران بالای ۳۰ سال، شعر کودک و نوجوان است.
آثاری که قبلا در جشنواره ها رتبه اورده اند از داوری حذف خواهد شد، هر شاعر میتواند حداکثر ۵ اثر به کنگره ارسال نماید، اشعار فقط از طریق ایمیل جشنواره پذیرفته میشود‌، سه اثر منتخب استان جهت شرکت در مرحله کشوری به تهران معرفی خواهد شد، توجه به ویژگی های بومی هر استان، پرداخت به حماسه آفرینی های رزمندگان هر استان در عملیات ها و یگان ها و یا موضوعات ویژه هر استان در اولویت انتخاب قرار میگیرد.، لازم است مشخصات کامل شاعر ( نام و نام خانوادگی؛ سال تولد، تحصیلات، ادرس محل سکونت و شماره تماس ) در ذیل هر اثر قید شود، اشعار منتخب استان به تشخیص دبیر علمی و هیات داوران در مجموعه شعری چاپ خواهد شد، از شرایط ارسال آثار اعلام شده است.
علاقه مندان می توانند آثار خود تا 20 آبان ماه سال جاری به ایمیل جشنواره به آدرس Owjhonar@gmail.com یا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد واقع در خیابان شهید تیمسارفلاحی، جنب پارک آزادگان، تیمسارفلاحی 11(خواجه حافظ)کدپستی 8916876544 ارسال نمایند.
همچنین می توانند با شماره های 2-38265551- 035 و 09135244535 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد شعر دفاع مقدس کنگره شعر کنگره ملی دفاع مقدس حفظ آثار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی

داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ تهران با اشاره به برپایی ۵ ایستگاه اطلاع رسانی ویژه گردشگران نوروزی و فعالیت ۲۹ کانون گردشگری در منطقه پنج اعلام کرد: بیش از ۴۸۰۰ گردشگر در چند روز ابتدای نوروز مخاطب ایستگاه‌های اطلاع رسانی و استقبال این منطقه بوده اند. 

وی در ادامه بیان کرد: منطقه پنج با توجه به حضور پر برکت ۱۳ امام زاده و داشتن ظرفیت‌های تفریحی نظیر مجموعه تفریحی باغ وحش و دریاچه ارم، مراکز گردشگری طبیعی کن و فرحزاد هر ساله پذیرای گردشگران مذهبی و طبیعت گردان است.

گودرزی در ادامه از برگزاری چهار جشنواره شکوفه‌های گیلاس در اردیبهشت، جشنواره شاتوت در تابستان، جشنواره خرمالو در پاییز سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های در دست اقدام حوزه گردشگری این منطقه، ثبت دوحسینیه سرآسیاب، نور و امامزاده شعیب (ع) در فهرست آثار ملی می‌باشد.

وی اظهارداشت: تعداد آثار ثبت شده گردشگری منطقه پنج در میراث فرهنگی تا سال گذشته ۱۸ مورد بوده است که در اردیبهشت ماه به ۲۱ ثبت در حوزه بنا‌های تاریخی و آداب و رسوم خواهد رسید.

شهردار منطقه پنج در پایان به انتشار کتابچه جاذبه‌های گردشگری دو زبانه (فارسی و انگلیسی)، انتشار فلش کارت‌های جاذبه‌های گردشگری منطقه ۵، فیلم‌های گردشگری منطقه به دو زبان و ارائه نقشه‌های جاذبه‌های گردشگری منطقه، ثبت تمبر پل آجری و اجرای تور‌های مجازی گردشگری اشاره کرد و اظهار کرد: در تلاشیم با همت همه همکاران و همراهی ستاد گردشگری شهرداری تهران با توجه به ظرفیت‌های مذهبی و تاریخی موجود، حوزه‌های گردشگری منطقه پنج را وسعت داده و این منطقه به یک تفرجگاه بزرگ در تهران تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی