Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از منابع آگاه در ترکیه اعلام کرد: صلاح الطبقی رئیس پزشکی قانونی در دستگاه امنیت عمومی سعودی جسد جمال خاشقجی را در داخل کنسولگری عربستان در استانبول قطعه قطعه کرده است.

الجزیره به نقل از یک منبع آگاه در ترکیه اعلام کرد: عملیات قتل خاشقجی، تنها هفت دقیقه طول کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام مسئول ترکیه در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد: جسد جمال خاشقجی، دو هفته پیش و بعد از کشته شدن در کنسولگری عربستان در استانبول قطعه قطعه شده است.   در خبري ديگر سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه گفت: هر آنچه لازم است برای روشن شدن موضوع خاشقجی انجام می دهیم.
عمر چلیک افزود: نتایج تحقیقات را به صورت شفاف به اطلاع جهانیان خواهیم رساند.
وی درخصوص بازگشت محمدالعتیبی به عربستان نیز گفت: سرکنسولگری دارای مصونیت قضایی است بنابراین نمی توان به هیچ وجه مانع سفرش شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خاشقجي قطعه پزشکي جسد عربستان کنسولگري چليک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است

پیرو انتشار اخباری مبنی بر ورود و توقف اولین قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران، طبق استعلام و بررسی های صورت گرفته، تاکنون هیچ قطار تجاری ترانزیتی از سوی کشور افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران در محدوده راه آهن شرق و مرز ریلی خواف نشده است.

دیروز برخی رسانه ها به نقل از منابع افغانستانی خبر از ورود نخستین قطار ترانزیتی از مبدا ایستگاه "روزنک" هرات افغانستان به مرز ریلی خواف واقع در اداره کل راه آهن شرق داده بودند، رسانه ها بار این قطار را هزار و ۱۰۰ سنگ معدنی "تالک" به مقصد ترکیه ذکر کرده اند.

خبرنگاران  از استانداری خراسان رضوی موضوع ورود این قطار به محدوده ریلی این استان را جویا و معاونت استانداری خواستار پیگیری تخصصی موضوع از اداره کل راه آهن شرق شد.

مسوولان محلی راه آهن شرق ورود هرگونه قطار باری ترانزیتی به محدوده ریلی این اداره کل را رد و تاکید کرده اند: اظهار نظر در این خصوص برعهده روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • اعزام زائران عمره به عربستان از ۱۱ ایستگاه پروازی
  • قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد