Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@23:16:11 GMT

محمد حسین لطیفی و علی عطشانی مجوز ساخت گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۱۱۰

محمد حسین لطیفی و علی عطشانی مجوز ساخت گرفتند

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری؛ فیلم نامه های «ماساچوست» به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان ، کارگردانی محمد حسین لطیفی و نویسندگی پیمان عباسی، «سلفی با دموکراسی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی عطشانی و نویسندگی مشترک امیر علی احمدیان و مسعود احمدیان، «آبی بیکران» به تهیه‌کنندگی سید جلال چاوشیان، کارگردانی و نویسندگی بابک نبی زاده یوسفی و «مستقیم جهنم» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی کاظم راست گفتار موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

279 / 279 پروانه ساخت شورا فیلمنامه علی عطشانی محمد حسین لطیفی بابک نبی زاده کاظم راست گفتار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پروانه ساخت شورا فیلمنامه علی عطشانی محمد حسین لطیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، صبح امروز (دوشنبه) از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و بدون محسن کاوه، سرمربی تیم ملی به کشور بازگشت.

محسن کاوه برای مسابقات کسب سهمیه المپیک که در بیشکک قرقیزستان در تاریخ ۳۱ فروردین برگزار می‌شود، در قرقیزستان ماند. کشتی آزاد ایران در ۳ وزن ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب نکرده است.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب ۵ نشان طلا و ۳ نشان برنز و ۱۹۰ امتیاز برای سی امین بار بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.

رحمان عموزاد، امیر محمد یزدانی، محمد نخودی، امیر حسین فیروزپور و امیر حسین زارع نشان طلا کسب کردند و حسین ابوذری، هادی وفایی پور و محمد حسین محمدیان هم به نشان برنز دست پیدا کردند و رضا اطری و ابراهیم خواری هم به مقام پنجم رسیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم لالایی شیپورها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید میخورد
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم
  • بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • مستند شهید صدر از روز چهارشنبه پخش می‌شود
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری