Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: خرید‌هایی که آبی‌ها در تابستان داشتند اکثر ناکارآمد بودند و گره‌‎ای از کار تیم باز نکردند، به همین دلیل وینفرد شفر تأکید دارد در نیم‌فصل باید بازیکنان جدید جذب شوند تا مشکلات تیم رفع شود. هنوز لیست مربی آلمانی برای خرید‌های جدید باشگاه استقلال مشخص نشده، اما پولی که قرار است صرف خرید‌ها شود، از همین حالا مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه‌ای که وینفرد شفر و امیرحسین فتحی درباره تغییرات تیم در نیم‌فصل داشتند، بحث‌های زیادی در این باره شد. وینفرد تأکید داشت به خاطر مشکلاتی که در تیم وجود دارد، باید چند بازیکن خوب به ترکیب تیم اضافه شوند. درباره رقم هم جمع‌بندی کردند. قرار شد اگر باشگاه بتواند بازیکن بفروشد، برای نیم‌فصل بین ۵ تا ۶ میلیارد تومان برای خرید‌های نیم‌فصل هزینه کند. فتحی تأکید کرد بالا و پایین شدن این رقم بستگی به فروش بازیکنان دارد. او گفت: «اگر بتوانیم یکی از بازیکنان خارجی را هم با رقم خوبی به فروش برسانیم، می‌توانیم هزینه بیشتری کنیم.»
به گزارش خبرورزشی،  طبیعتاً الحاجی گرو و نیومایر بازیکنانی نیستند که استقلال بتواند آن‌ها را به قیمت خوبی بفروشد. هافبک آلمانی که معمولاً مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. طبیعتاً باشگاهی غیر از استقلال هم در جهان پیدا نمی‌شود که بازیکن مصدوم به خدمت بگیرد. الحاجی گرو هم که در سوئد کاملاً ناموفق بود و اگر قرار بود به باشگاه خوبی برود، از همان سوئد می‌رفت نه اینکه به استقلال بیاید و بعد ترانسفر شود، چون سوئد خودش در اروپاست. طبیعتاً در دنیا هم باشگاهی پیدا نمی‌شود مهاجمی را که گل نمی‌زند برای خط حمله‌اش جذب کند. می‌ماند همام طارق. هدف اصلی استقلال از جذب این بازیکن دقیقاً فروش او و کسب سود بود. خود طارق هم گفته به استقلال آمده تا بتواند به لیگ بهتری برود. ظاهراً فتحی و شفر امید زیادی دارند بتوانند طارق را با قیمت خوبی بفروشند، چون در پست او بازیکن دارند. با بازگشت شجاعیان عملاً استقلال نیاز آنچنانی به طارق ندارد ولی طبیعتاً با توجه به عملکردی که این بازیکن تا اینجا داشته، نمی‌تواند مشتری خوبی برای خودش دست و پا کند، به همین خاطر به نظر می‌رسد تکلیف توافقی که شفر و فتحی کرده‌اند از همین حالا مشخص است.
البته این دو توافقاتی درباره ایرانی‌ها هم داشتند؛ شفر از این گفت که تا نیم‌فصل هر بازیکن داخلی که نتواند خواسته‌های او را برآورده کند، در نیم‌فصل به فروش می‌رسد. از همین حالا نام دو، سه بازیکن هم مطرح شده است، اما در مجموع فروش آن‌ها در کنار خارجی‌های ناموفق که مشتری خاصی ندارند نمی‌تواند سود آنچنانی عاید باشگاه کند و به همین دلیل احتمالاً رقمی که استقلال در نقل و انتقالات زمستانی هزینه خواهد کرد، کمتر است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استقلال خرید های جدید استقلال بودجه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جهانبخش به صدمین بازی برای فاینورد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا جهانبخش، یک‌شنبه هفته گذشته در دیدار مقابل آژاکس صدمین بازی رسمی خود را برای فاینورد انجام داد. جهانبخش در گفت‌وگو با رسانه رسمی فاینورد که مصاحبه آن در صفحه یوتیوب این باشگاه منتشر شده است، گفت: هفته بسیار خوبی بود. البته برای خودم، صدمین بازی را برای باشگاهم انجام دادم؛ و از طرفی یک بازی بسیار زیبا مقابل آژاکس داشتیم. از رسیدن به این افتخار لذت می‌برم.  بلافاصله بعد از بازی در رختکن فضای بسیار خوبی حاکم شد. همه واقعاً خوشحال بودند. به خاطر این پیروزی یک مهمانی کوچک گرفتیم و به شادی پرداختیم. دوشنبه تعطیل بودیم و روز سه‌شنبه همه با لبخند وارد باشگاه شدند.

فاینورد در دیدار این هفته در لیگ هلند با نتیجه پرگل ۶ بر صفر آژاکس را در هم کوبید و جهانبخش که در این مسابقه روی نیمکت قرار داشت در دقیقه ۷۷ وارد زمین شد و به این ترتیب، صدمین بازی رسمی‌اش با پیراهن فاینورد را تجربه کرد. او توانست دروازه حریف را نیز باز کند ولی گلش مردود اعلام شد و به همین خاطر بازی با همان 6گل به سود فاینورد به پایان رسید.

این بازیکن ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز افزود: توضیح اینکه چقدر رسیدن به این رکورد مهم است و چقدر خوشحالم، کمی دشوار است. وقتی به اینجا آمدم هرگز انتظار نداشتم این همه بازی برای فاینورد انجام دهم. چه روز و چه لحظه باشکوهی بود که به رکورد صدمین بازی برای تیمم رسیدم. 

جهانبخش و آرنه اسلات (سرمربی فعلی فاینورد) از زمان حضورشان در آلکمار همدیگر را می‌شناختند. او درباره حضورش در فاینورد گفت: آرنه اسلات من را می‌شناخت و از من خواست که به فاینورد بیایم. وقتی پیشنهاد فاینورد به دستم رسید زیاد فکر نکرده‌ام. من رابطه خوبی با او دارم و شناخت خوبی از هم داشتیم. آمدنم به این‌جا خیلی خوب بود. من در سه سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را در تیم تجربه کردم. فینال لیگ کنفرانس، قهرمانی پارسال خیلی لحظات ویژه‌ای بودند. امسال هنوز جام حذفی را داریم و می‌توانیم در این رقابت‌ها به قهرمانی برسیم. 

جهانبخش از تابستان ۲۰۲۱ با فاینورد قرارداد دارد و در این فصل عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیمش حضور داشت. این مهاجم فصل گذشته در سالی که فاینورد قهرمان هلند شد، ۲۸ بازی انجام داد و قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد و باید دید سران تیم فاینورد تصمیم به امضای قرارداد جدید با او خواهند گرفت یا این بازیکن به سمت درهای خروج خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • خبردار به احترام تیم 50 میلیاردی لیگ برتر!
  • بودجه ۶۰۷ میلیاردی کمیته المپیک در سال سفر به پاریس/ ۳۱۶ میلیارد برای پارا
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • ریکاردو آلوز را طلسم کردند (عکس)
  • واکنش جهانبخش به صدمین بازی برای فاینورد
  • سوءمدیریت حیرت‌انگیز مدیران سابق استقلال در ماجرای آمانوف؛ چگونه توافق رایگان به بدهی ۳۶ میلیاردی تبدیل شد؟