Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@14:01:12 GMT

حرکت کاروان پیاده روی ۴۰ هزار نفری اهواز

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۲۷۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 61 MB

به گزارش خبرنگار مهر، این کاروان پس از اقامه نماز ظهر و عصر امروز از مسیر بخش اسماعیلیه اهواز حرکت خود را آغاز کرد و زائران شهرهای سوسنگرد، حمیدیه، الهایی و عین ۲ در مسیر حرکت به سمت مرز چذابه به این کاروان ملحق می‌شوند.

حرکت این کاروان پیاده‌روی از امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه از روستاهای مسیر بخش اسماعیلیه آغاز شد و زائران حدود ۱۵ روستا حرکت خود را به سمت کربلا آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاروان ظهر امروز در روستای بیوض و شب در روستای ام‌الطمیر بیتوته خواهد کرد. صبح فردا ۲۴ مهر این کاروان به ملاشیه خواهد رسید و پس از آن زائران روستای حردان و شموس نیز به آنها ملحق خواهند شد.

در مسیر حرکت این کاروان، زائران مناطق کریشان، شهرک اهواز، گلدشت، کوی سادات، کوی علوی، کوی مندلی و سایر مناطق این مسیر به کاروان «مشایه الاهواز» ملحق می‌شوند.

کد خبر 4432494

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی اهواز اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان بوشهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار مهران: کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است

در آستانه تحویل سال و فرارسیدن تعطیلات نوروزی، کاروان‌های زیارتی و زائران به صورت انفرادی به سوی مرز مهران روانه می‌شوند، از دیروز صدها کاروان زیارتی و هزاران زائر برای حضور در عتبات عالیات در لحظه تحویل سال نو، خود را به پایانه شهید قاسم سلیمانی مهران رساندند.

این شوق حضور و زیارت، باعث ازدحام زیاد و کندی حرکت زوار در گیت‌های مرزی شده است.
فرماندار مهران در گفتگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: هم اکنون ما با ظرفیت کامل گیت‌های در حال ارائه خدمت هستیم و ۱۴ گیت ما فعال است و سرعت مناسبی دارد.
«علی‌عباس شفیعی» گفت: تعداد گیت‌های طرف عراقی ۴ تا بود با رایزنی‌های که داشتیم از ساعت ۵ صبح امروز ۵ گیت دیگر اضافه کردند.
وی با بیان اینکه امروز از بامداد تا ساعت ۹ صبح، بیش از ۱۵ هزار نفر زائر از مرز خارج شده اند خاطرنشان کرد: دیروز در طول ۲۴ ساعت ۱۶ هزار نفر خروجی داشته ایم، و تعداد کاروان‌ها و زوار در حال افزایش است.
شفیعی گفت: هم اکنون حدود ۱۵۰۰ زائر در پایانه، مترصد خروج از مرز مهران هستند.
فرماندار مهران اضافه کرد: با افزایش گیت‌های ما باید گیت‌های عراق نیز افزایش یابند و اگر این تناسب وجود نداشته باشد حرکت زائران با کندی انجام می‌شود.
وی تأکید کرد: عملیات خروج و چک گذرنامه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ارتش روسیه کنترل یک روستای دیگر در مسیر «آودیوکا» را به دست گرفت
  • فرماندار مهران: کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است
  • کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت های عراقی است
  • مسیر‌های گردشگری تهران مشخص شد/ آغاز تور‌های پیاده‌روی از فردا + فیلم
  • ۱۲ روستای سبزوار با جمعیت ۱۰۰۰ ‌نفری آب شرب ندارد
  • تخصیص دو کاروان برای زائران به جا مانده ازحج تمتع تیریز
  • تخصیص دو کاروان برای زائران به جا مانده ازحج تمتع استان
  • معاینه پزشکی زائران حج آغاز شد
  • معاینه زایران حج آغاز شد
  • کاروان پیاده‌روی "از خراسان تا قدس"در اراک