Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرهنگ رضا زراعی رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: بر اساس اخبار واصله صبح روز دوشنبه فردی حوالی ساعت ۹.۴۰ دقیقه با حالت غیرعادی وارد منزل همسایه خود که دیوار به دیوار به محل سکونت آن‌ها در منطقه خضر ساکن بودند شده و با ضربات چاقو ابتدا شوهر را از ناحیه سر و سپس با داد و فریاد و کمک خواهی همسرش، همسر او را هم از روبه‌رو و سپس از پشت سر مجروح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با داد و فریاد این مجروحان و کمک خواهی آنان ضارب از ترس گیر افتادن هراسان و به داخل کوچه فرار می‌کند که در این حین با دختر بچه‌ای کوچک هم برخورد او را هم زخمی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: ضارب اکنون فراری است، اما پلیس با ترفند‌های اطلاعاتی و همکاری‌های عمومی که دریافت می‌کند به‌زودی ضارب را دستگیر می‌کند از مردم استان همدان هم تقاضا کرد اگر اطلاعاتی در این حوزه دارند با پلیس درمیان بگذارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان هم به تسنیم گفت: به گفته پدر ضارب فرزند آن‌ها با این خانواده هیچ مشکلی نداشته و سال‌ها با صلح و دوستی در کنار هم زندگی می‌کردند و به صورت غیر منتظره این حادثه تاسف‌بار را موجب شده است.

حسین بشری تاکید کرد: پلیس تمام تلاش خود را برای دستگیری ضارب در اسرع وقت به‌کار گرفته و ضارب به‌زودی در چنگال پلیس استان گرفتار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان هم در باره وضعیت مجروحان این حادثه گفت: مرد خانواده (۴۸ ساله) با حالت آسیب دیدگی بر اثر ضربات چاقو از ناحیه ساعد، سر و گوش به مرکز درمانی بعثت منتقل شده بود که آسیب دیدگی مختصری هم در ناحیه شکم داشت.

جعفر شاهرخی با تاکید بر اینکه وضعیت عمومی هر دو مجروح این حادثه مناسب و روبه بهبودی است اظهار داشت: اقدام‌های درمانی اولیه مانند سی تی اسکن و ... برای او انجام شده و این مجروح به دلیل نوع جراحت‌ها وارده نیازی به اتاق عمل نداشته و اکنون هم تحت نظر و بستری بوده و هوشیار است.

وی افزود: همسر وی نیز با مجروحیت از ناحیه سمت چپ بدن به بیمارستان منتقل شده بود که بدون هدر دادن وقت همکاران ما در بخش اورژانس خدمات درمانی مناسب را برای او انجام دادیم تا برای پذیرش در اتاق عمل آماده شود.

شاهرخی گفت: با پذیرش این مجروح او به اتاق عمل منتقل و عمل جراحی نواحی آسیب دیده را متخصصان بیمارستان انجام دادند وی نیز در حال حاضر هوشیار و تحت نظر پزشکان بیمارستان بوده و به لحاظ درمانی رو به بهبود است.

انتهای پیام/پ

حمله مسلحانه به طلبه همدانی و همسر وی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این زمینه اظهار کرد: چندی پیش، کشف جسد مردی در خانه‌اش واقع در یک برج ۲۰ طبقه در محله کوهک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم پا به طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند.

سردار گودرزی، ادامه داد: کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً ۴۳ ساله مواجه شدند که هدف ۳۷ ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به‌دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌های تخصصی صحنه جرم متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند به بازبینی فیلم آنها پرداختند که مشخص شد که موتورسیکلتی با ۲ سرنشین مقابل برج توقف کرده و مرد جوانی از موتور پیاده و وارد خانه مقتول شده است؛ نیم ساعت بعد از حضور وی، نفر دوم نیز وارد خانه قربانی شده و دقایقی بعد هر ۲ با عجله و شتاب از برج خارج شده و سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شدند و بعد از رفتن مردان جوان، دیگر هیچ رفت‌وآمدی به خانه مقتول صورت نگرفته بود.

سردار گودرزی متذکر شد: در نخستین‌گام با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات کارآگاهی، مشخصات ۲ مرد داخل فیلم شناسایی و مشخص شد که آنها با مقتول اختلاف مالی هشت میلیارد ریالی داشته‌اند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در تهران و یکی از شهر‌های شمالی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، آنها را طی ۲ عملیات جداگانه بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: یکی از متهمان ماجرا را اینطور توضیح داد که دوستم با مقتول اختلاف مالی داشت و او روز حادثه برای صحبت درباره اختلاف مالی به خانه‌اش رفت و از من خواست بیرون برج منتظرش بمانم، بعد از نیم ساعت با من تماس گرفت و خواست به خانه مقتول بروم، به محض ورود با جسد مواجه شدم و دوستم مدعی شد که ناخواسته دست به قتل زده است، من حتی شاهد این جنایت هم نبودم، اما از ترس باهم فرار کردیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جنایت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک
  • تیراندازی در نزاع خانوادگی ۴ نفر رادر منوجان مجروح کرد
  • تیراندازی در نزاع خانوادگی ۴ مجروح بر جا گذاشت
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله