Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گلستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب در نشست با خبرنگاران گلستان گفت:حاکمیت، دولت،شهرداری‌ها و بسیاری از دستگاه‌ها مشمول قانون دسترسی آسان اطلاعات هستند و در وزارت ارشاد سامانه مورد نظر دسترسی آسان به اطلاعات شکل گرفته است.

سیدعباس صالحی افزود : 20 دستورالعمل در رابطه با این قانون وجود دارد که برخی از آنها به تصویب رسیده و برخی از دستگاه‌های اجرایی آن را به خوبی اجرایی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارشاد گفت : دستگاه‌هایی که در زمینه دسترسی آسان مردم به اطلاعات شفافیت نداشته باشند معرفی خواهند شد.

وی همچنین در ادامه افزود : حداکثر تا هفته آینده مشکلات خانه مطبوعات استان گلستان با حضور معاون مطبوعاتی و اعضای خانه مطبوعات گلستان بررسی و با اتخاذ راهکاری برطرف می‌شود.

صالحی گفت : تفاهم‌نامه‌هایی که با استانداران هر استان امضاء می‌شود از برنامه‌ها و وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی جداست و ما در تشکل‌های صنفی و خانه مطبوعات به کمک استان‌ها می‌آئیم و حمایت‌هایی در این بخش داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بار دیگر گفت : در تفاهم‌نامه‌ای که امروز با استاندار گلستان منعقد شد از سال 97 تا سال 99 با اعتبار 43 میلیارد تومان فعالیت‌هایی برای تقویت حوزه فرهنگ و هنر و رسانه  گلستان انجام می‌شود.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در سفری یک روزه برای بررسی وضعیت فرهنگی و هنری گلستان به گرگان آمده بود.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزیر فرهنگ دسترسی آسان اطلاعات خبرنگاران گلستان خانه مطبوعات گلستان وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر