Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از پیروزی ۲ بر یک ایران برابر بولیوی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و تیم ما محک خوبی خورد البته ما تیم اول آسیا هستیم و باید تیم های بزرگتری حریف تدارکاتی ما باشند اما متاسفانه با شرایطی که در کشور حاکم است برخی تیم ها راضی به آمدن به ایران نمی شوند و ما مجبور هستیم با همین بازیهای تدارکاتی که در پیش داریم خود را آماده حضور در جام ملت های آسیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی خاطرنشان کرد: اگر می توانستیم با تیم های پرقدرت بازی کنیم مطمئنا محک بهتری می خوردیم و کادر فنی می توانست شرایط بهتری را برای حضور ما در جام ملت های آسیا فراهم کند اما با توجه به اینکه چنین مسئله ای ممکن نیست سعی خود را خواهیم کرد تا با بازیهای تدارکاتی باقیمانده آماده جام ملت ها شویم.

وی در خصوص حضور بانوان هم گفت: خوشحالم که بعد از سالها بانوان توانستند به ورزشگاه بیایند و بازی را از نزدیک تماشا کنند و این می تواند نوید این را بدهد که در آینده هم حضور بانوان در ورزشگاه عادی شود البته نیاز به فرهنگسازی دارد و باید خود هواداران هم رعایت بانوان را در ورزشگاه بکنند.

طارمی در پاسخ به این سئوال که این تعداد بانوانی که امروز در ورزشگاه حضور داشتند همگی گزینشی آمده بودند، گفت: این را می دانم که آنها گزینشی بودند اما این حضور می تواند پلی باشد برای آمدن دیگر بانوان برای به ورزشگاه که ان‌شاالله این اتفاق رخ دهد.

وی در پایان و در پاسخ به این سئوال که گفته می شود شرایط خوبی در تیم باشگاهی خود در قطر ندارید افزود: حتما شما از من بیشتر در این زمینه مطلع هستید ولی من نمی دانم شما این سئوال را به چه دلیل می پرسید. من شرایط خوبی دارم و در باشگاهی که حضور دارم هم آرامش دارم.

کد خبر 4432498

منبع: مهر

کلیدواژه: بولیوی تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کارلوس کی روش وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد