Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امروز دیدار تیم ملی ایران و بولیوی در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شده که تعدادی از بانوان انتخاب شده توسط فدراسیون فوتبال هم در ورزشگاه حضور دارند و بازی را از نزدیک می‌بینند. در بین این بانوان یک دختر پانزده ساله پرسپولیسی به نام مبینا هم حضور دارد. دختری که در مصاحبه با خبرآنلاین گفت: جزو بانوان انتخاب شده فدراسیون نیست و امروز هم مثل چند دفعه قبل می‌خواسته با ظاهر پسرانه وارد استادیوم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که مبینا اعلام کرد توسط ماموران شناسایی شد، اما با خواهش از آن‌ها موفق شد وارد استادیوم شود و بازی را تماشا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی فدراسیون فوتبال مصاحبه بازی بازی بولیوی تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد اینکه ممکن است در انتخاب روچا به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مشکلاتی به وجود بیاید اما درنهایت روز جمعه این اتفاق بدون مشکل خاصی رخ داد.

روز جمعه از ساعت ۹:۱۵ به وقت محلی، کمیسیون انتخابات برای مشخص شدن رئیس فدراسیون تشکیل جلسه داد و نتیجه نهایی آن چیزی نبود جز انتخاب پدرو روچا، تنها نامزد انتخاب فدراسیون، به‌عنوان رئیس.

روچا در حال حاضر به عنوان بخشی از یک پرونده فساد مربوط به فدراسیون تحت بازجویی قرار دارد. در روزهای اخیر اعلام شده بود که این پرونده ممکن است بر روی انتخاب او به‌عنوان رئیس فدراسیون تاثیر بگذارد اما در جلسه امروز این شبهات رد شد.

روچا جانشین لوئیس روبیالس است، رئیس سابق بدنام فدراسیون که پس از حواشی به وجود آمده با جنیفر هرموسو و سپس فساد مالی از این سمت برکنار شد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است:«پدرو روچا امروز پس از دریافت حمایت اکثریت اعضای مجمع این نهاد حاکم بر فوتبال اسپانیا، به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.»

دیروز هم شورای ملی ورزش اسپانیا در جلسه‌ای گرد هم آمدند، آنها تصمیم به ایجاد کمیته‌ای برای نظارت بر فدراسیون گرفتند و در مهم‌ترین تصمیم، روچا را تعلیق نکردند تا این مرد ۶۹ ساله امروز به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد