Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش در مورد شرایط تیم ملی گفت:‌ حریفان ما بازی‌های بزرگی انجام می‌دهند و کارمان راحت نیست.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند کی‌روش دوست ندارد با حریفان قدرتمند بازی کند، تصریح کرد: این مسئله اصلاً صحت ندارد این مسئله را کی‌روش خودش همیشه می‌گوید او هم به توجه به شرایطی که برای ما وجود دارد این مسئله را قبول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر دلیلی که وجود دارد ما نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. نسبت به شرایطی که داریم همین تیم‌ها هم با ما بازی می‌کنند نکته مثبتی است. ما هم به عنوان بازیکن و مربی و کادر فنی نمی‌دانم دلیل این مسئله چیست. چند سال است تیم اول آسیا هستیم بازیکنان خوبی داریم و تیم با کیفیتی داریم. در جام جهانی هم با کیفیتی که نشان دادیم این مشخص می‌کند که ما را نمی‌توانند دست کم بگیرند. ما و کادر فنی امیدواریم بازی‌های بزرگی انجام دهیم اما متأسفانه این مسئله در این مدت اتفاق نیفتاده است.

جهانبخش در مورد اینکه مربی‌اش می‌گوید او باید با تیم جدید وفق پیدا کند و به نظر می‌رسد کارش سخت است، گفت: قطعا همینطور است. همان اول هم که به برایتون رفتم می‌دانستم شرایط سخت است. هر تیمی که در لیگ برتر انگلیس حضور دارد بازیکنان بزرگی دارد. می‌دانستم برای اینکه جا بیافتم و شرایطم بهتر شود کار سختی دارم هفته به هفته با تمرینات شرایط بهتری پیدا کردم و خدا را شکر شرایط بهتری پیدا کردم و در بازی آخر به میدان رفتم. امیدوارم این مسئله استمرار داشته باشد.

وی در مورد تغییر پستش در برایتون،‌ تصریح کرد: این یک چیز طبیعی است مربی دوست داشت از من استفاده کند ولی در پست تخصصی من بازیکنان با کیفیتی داریم. این مسئله کار را برای تصمیم‌گیری مربی سخت می‌کند چرا که دوست داشتند من بازی کنم. مهره هم پست من در این هفته‌ها عملکرد خوبی داشت و گلزنی کرد به همین خاطر من را به سمت چپ برده هر زمان که از من استفاده شود تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می‌کنم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 

 سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن گفت: عابر پیاده یکی از آسیب پذیرترین کاربران ترافیک است. عابر پیاده هنگام تردد در معابر تابع یک سری قوانین و مقررات می‌باشد و باید آنرا رعایت کند تا بتواند سالم حرکت کرده و سالم هم به مقصد برسد. 

او تصریح کرد: عابرین پیاده هنگام تردد‌های روزانه خود می‌بایست از محل و گذرگاه عابر پیاده استفاده و عبور نماید. برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی، گذرگاه عابر پیاده محلی است در تقاطع‌ها و در امتداد پیاده رو‌ها به صورت زیرگذر، روگذر و یا قسمتی از سواره رو‌ها که به وسیله خط کشی‌ها مشخص شده و جهت تردد عابرین پیاده اختصاص پیدا کرده است. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: گذرگاه عابر پیاده در تقاطع‌ها و در میادین به وسیله خط کشی‌ها به صورت پل‌های هوایی و زیرگذر ایجاد می‌شود تا عابرین پیاده بتوانند به راحتی تردد داشته باشند. 

سرهنگ مومنی گفت: گاهی اوقات در برخی محل‌ها و وسط معابر خط کشی‌هایی به همین منظور صورت گرفته و گذرگاه عابر پیاده احداث شده است و آنهم دلیل دارد و علت آن هم این است که بدلیل وجود مجتمع مسکونی و ... که وجود دارد و بخاطر تردد زیاد عابرین پیاده و برای راحتی این کاربران ترافیکی جهت عبور از محل‌های مذکور این گذرگاه‌ها احداث می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین