Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:46:47 GMT

886 دستگاه خودرو بدلیل تخلف در قزوین توقیف شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۵۷۲

886 دستگاه خودرو بدلیل تخلف در قزوین توقیف شدند

قزوین - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی قزوین گفت: طی نیمه نخست امسال 886 دستگاه خودرو بدلیل تخلف رانندگان آنها در استان توسط پلیس راه توقیف شدند.

به گزارش ایرنکا، سردار مهدی محمودی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این خودروها به دلیل تخلف بیش از 10 میلیون ریال توسط پلیس راه توقیف شدند.
وی یادآور شد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

24 درصد افزایش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیشترین اعمال قانون مربوط به تخلفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان را به ترتیب مربوط به سرعت غیرمجاز، نقص فنی موثر بر خودرو و نسبتن کمربند دانست و گفت: در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال تخلفات رانندگی در استان 2.6 رشد داشته است.
سردار محمودی با اشاره به رشد 13.4 درصدی تردد خودروها از سطح مسیرهای ارتباطی استان طی نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: قزوین در مسیر تردد خودروهای عبوری 11 استان کشور قرار دارد.
این مسئول انتظامی گفت: با وجود افزایش تردد خودروها از مسیرهای ارتباطی استان، طی مدت یاد شده در سوانح رانندگی فوتی با کاهش 4.2 روبرو بوده ایم و در تصادف های جرحی و خسارتی نیز به ترتیب 4.8 و 2.1 و در مجموع حوادث جاده ای 11.1 درصد کاهش داشته ایم.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در ادامه یادآور شد: حدود50 درصد سوانح رانندگی استان در آزادراه ها به وقوع می پیوندد که عامل بیشتر آنها بی توجهی به جلو بوده است.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه توقيف خودرو قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر در گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ عرب تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی هم از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند  خبر داد.
سرهنگ حسین عجم  افزود : در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست داد
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد. ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و بی توجه راننده به هشدار‌های پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب ابه لاستیک وسیله نقلیه فراری شلیک  کردند.
راننده که اهل و ساکن یکی از استان‌های شرقی کشور  است دستگیر شد و از  خودروی وی هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه