Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرتضی پورعلی‌گنجی در مورد ترافیک پرتعداد بازیکنان در خط دفاعی عنوان کرد: هرچقدر رقیبان بهتر باشند پیشرفت بیشتر می‌شود خوشحالم بازیکنان خوبی در پست دفاع داریم بازیکنان تیم ملی همه با کیفیت هستند. فعلاً مصدوم هستم و امیدوارم با به دست آوردن بهبودی بتوانم به تیم ملی کمک کنم. مهم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد و اینکه چه کسی بازی می‌کند مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد اینکه مصدومیتش نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد:‌ شاید بتوان گفت مصدومیت اتفاقی بود حکمت و صلاح من این بود که شاید بتوانم یک ماه و نیم استراحت کنم چرا که اصلاً اول فصل این فرصت را نداشتم. بعد از چهار پنج بازی این اتفاق افتاد و افراد کمی به این شکل مصدوم شدند حالا این اتفاق رخ داده و باید پیش بروم تا آماده شوم و با قدرت بیشتر باز گردم.

پورعلی گنجی ادامه داد: مصدومیت عجیبی است و من این روزها در ایران شرایط بهبودی ام را در تهران دنبال می کنم. مصدومیت من به شکلی است که شاید از هر 500 بازیکن سه نفر دچار آن شوند. به زودی راهی بلژیک خواهم شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران مرتضی پور علی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار

به گزارش ورزش سه، زوج دفاعی تیم سپاهان در دربی اصفهان عملکرد مطلوبی داشت و نگرانی‌هایی که بابت مصدومیت محمد دانشگر وجود داشت را تا حدود زیادی برطرف کرد تا کادرفنی سپاهان در مسابقات آینده به این دو بازیکن اعتماد کند.

سیاوش یزدانی و هادی محمدی در بازی با ذوب آهن در قلب خط دفاعی این تیم قرار گرفتند و فرصت خلق موقعیت به بازیکنان ذوب آهن ندادند و با یارگیری خوب و دفع توپ‌های اول فضای امنی را درون محوطه سپاهان ایجاد کردند.

ارسال‌های بازیکنان ذوب آهن هم با خروج های مناسب میرزازاد و پاکسازی محوطه جریمه توسط مدافعان سپاهان به خوبی انجام شد تا پلن B ذوبی ها هم راه به جایی نبرد و دروازه سپاهان از هر خطری دور بماند.

جدای نیلسون در نیم فصل اول، پیوستن محمد قربانی به لیگ روسیه و مصدومیت محمد دانشگر باعث شد تا این تیم علاوه بر اینکه ضعف دفاعی داشت با کمبود مهره در این پست هم رو به رو شود اما در بازی با ذوب آهن عملکرد خوب دو بازیکن با تجربه باعث شد تا سپاهانی ها امیدوار شوند و روی زوج خط دفاعی خود حساب ویژه ای باز کنند.

سپاهان در این هفته مقابل ملوان قرار خواهد گرفت و پس از برگزاری این دیدار سخت و دشوار آماده مصاف حساس و سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس می‌شود و دیدار با ملوان آزمونی جدی برای خط دفاعی سپاهان پیش از دیدار فینال‌گونه هفته بیست و پنجم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان