Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:46:10 GMT

پوتین به فرانسه سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۶۷۶

پوتین به فرانسه سفر می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فرانس 24، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه یازدهم نوامبر برای شرکت در جشن یکصدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول، راهی پاریس، پایتخت فرانسه، می‌شود.

یوری یوشاکوف، مشاور پوتین، امروز (سه شنبه) در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: ما قصد داریم یازدهم نوامبر به پاریس پرواز و در جشنی که در خیابان شانزه لیزه این شهر برگزار خواهد شد، شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوشاکوف همچنین افزود رئیس جمهور روسیه همچنین قرار است در صبحانه کاری که از سوی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، ترتیب داده شده است شرکت کند. سپس در همان روز، پوتین در محل یادبود سربازان روسی در پایتخت فرانسه حاضر خواهد شد.

گزارش فرانس 24 می افزاید شماری از سران کشورهای جهان از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نیز در مراسم بزرگداشت یکصدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول حضور خواهند داشت. ترامپ ماه اوت گزارش ها درباره شرکت کردنش در این جشن را تأیید کرد.

مشاور پوتین همچنین خبرها درباره سفر جان بولتون، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به مسکو (پایتخت روسیه) در چند روز آینده را تأیید کرد و افزود بولتون در این سفر قرار است با نیکولای پاتروشوف، همتای روس خود دیدار و گفتگو کند. یوشاکوف همچنین تصریح کرد مشاور امنیت ملی آمریکا قرار نیست در این سفر با رئیس جمهور روسیه دیدار کند، زیرا در حال حاضر برنامه ای برای دیدار مستقیم میان پوتین و ترامپ در پاریس وجود ندارد.

پوتین و ترامپ آخرین بار، ماه ژوئیه در شهر هلسینکی فنلاند با یکدیگر دیدار کردند؛ این ملاقات انتقادات شدیدی را علیه رئیس جمهور آمریکا در محافل داخلی این کشور به دنبال داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه فرانسه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان

روسای جمهور تاجیکستان و روسیه در تماس تلفنی به رایزنی درباره روابط دوجانبه و همکاری برای مقابله با تهدیدهای مشترک پرداختند.

به گزارش ایسنا، «امامعلی رحمان» رییس‌جمهور تاجیکستان و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره همکاری میان دو کشور و مقابله با تهدید تروریسم و مهاجرت پرداختند.

در بیانیه کرملین آمده است رؤسای‌جمهور درباره برخی مسائل مربوط به روابط دوجانبه گفتگوی سازنده‌ای داشتند، از جمله درباره همکاری در مبارزه با تهدید تروریسم و مهاجرت.

به گفته کرملین، در این باره توافق شد که سازوکارهای تعامل میان وزارتخانه‌ها و ادارات مربوطه در دو کشور بهبود یابد.

این دو تن همچنین اظهار کردند تلاش‌های شدت‌یافته برخی جریانات برای تشدید تصنعی تنش‌ها بر سر مسئله نیروهای کاری مهاجر، خنثی خواهد شد و این مسائل نمی‌توانند به روابط دوستانه میان دو کشور آسیبی وارد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد