Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:54:44 GMT

۵ هزار زائر پیاده از بجنورد عازم مشهد مقدس می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۷۲۵

۵ هزار زائر پیاده از بجنورد عازم مشهد مقدس می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی اظهار کرد: اربعین امسال بیش از ۲۳ هیئت مذهبی در قالب کاروان پیاده از بجنورد به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کنند.

هدایتی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با هیئت جوادالائمه (ع) مشهد هیئات مذهبی پیاده که در ایام اربعین به مشهد مقدس سفر می‌کنند اسکان داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود پنج هزار زائر پیاده در این همایش پیاده‌روی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: علاوه بر اسکان کاروان‌های پیاده، پذیرایی در سه وعده روزانه نیز انجام می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور کارت شناسایی ویژه مداحان شهرستان بجنورد، اظهار کرد: کارت شناسایی ۲۶۰ نفر از مداحان بجنورد صادر شده است.

هدایتی افزود: دوره‌های آموزش مداحی و ذاکری در سال‌های گذشته و آزمون‌های سنجش مداحان شهرستان در گذشته انجام شده و کارت شناسایی ۲۶۰ نفر از مداحان بجنورد با توجه به آزمون‌های تعیین سطح انجام شده در گذشته صادر شده است.

وی تصریح کرد: پس از ثبت در سامانه طوبی و تشکیل کمسیون سطح‌بندی و مشخص شدن سطح هر یک از مداحان در سامانه طوبی، کارت شناسایی صادر می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی بجنورد افزود: در این سطح‌بندی، مداحان به ترتیب به ستایشگر، ذاکر، مداح سطح یک، مداح سطح ۲ و مداح سطح ۳ تقسیم می‌شوند و همچنین مداحان موجه و خوش‌نام بالای ۶۵ سال دارای سطح مداحی پیرغلام می‌شوند.

کد خبر 4432508

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی خراسان شمالی زائران حضرت امام رضا ع اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان بوشهر یاسوج مشهد شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس

روح‌الله مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج، تور ماه عسل زوج‌های جوان استان قم که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: زوج‌های شرکت کننده در جشن‌های وصال، زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.

وی افزود: زوج‌های جوان تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس بگیرند.

کد خبر 6083956

دیگر خبرها

  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم سرزمین وحی شدند
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • عملیات حج عمره از دوشنبه آغاز می‌شود