Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@13:00:17 GMT

لحظه وحشتناک انفجار یک پمپ بنزین! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۷۷۱

رکنا: بی احتیاطی راننده یک خودروی شاسی بلند حین بنزین زدن موجب شد تا قسمتی از جایگاه پمپ بنزین غرق شعله های آتش شود.

حجم ویدیو: 5.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لزوم دقت و هوشیاری کامل رانندگان را در هنگام حضور در جایگاه های پمپ بنزین یادآور می شود. این ویدئو نشان می دهد که کوچکترین بی احتیاطی می تواند جان رانندگان و پرسنل شاغل در پمپ بنزین را با خطر جدی روبرو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این ویدئو که توسط مرکز آتشنشانی منطقه هکنساک واقع در ایالت نیوجرسی منتشر شده است لحظه آتش گرفتن یک جایگاه پمپ بنزین را به تصویر کشیده می شود. در حالی که شیلنگ بنزین هنوز در داخل باک یک خودروی شاسی بلند قرار داشت و در حال انتقال بنزین به خودرو بود در اثر خروج ناگهانی راننده از پمپ بنزین ناگهان آتش همه جا را فرا گرفت.
در این لحظه در اثر سقوط Fall دستگاه محاسبه گر پمپ بنزین و اتصالی برق و خارج شدن شیلینگ از داخل باک خودرو و ریختن بنزین روی زمین ناگهان قسمتی از جایگاه غرق شعله های آتش شد. پس از بروز این حادثه Incident یکی از پرسنل های پمپ بنزین بلافاصله با مشاهده این صحنه وارد عمل شد و با استفاده از کپسول اطفاء حریق اقدام به خاموش کردن آتش کرد. این حادثه روز چهارشنبه و در منطقه هنکساک ایالت نیوجرسی آمریکا رخ داد. این ویدئو که ابتدا در فیسبوک منتشر شده است تاکنون بیش از 3000 بیننده داشته است.
بنا به گزارش مرکز آتش نشانی محلی آمریکا در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد. بنا به گزارش این مرکز تلاش پرسنل حاضر در جایگاه و قطع فوری جریان بنزین موجب اطفاء حریق پیش از تبدیل آن به یک فاجعه شد. پلیس Police محلی آمریکا تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست آیا این راننده توسط پلیس دستگیر شده است یا خیر.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام در ملاء عام مردان جهنمی یاسوج + جزییات این مردان خبیث پاکدشت را آشفته کرده بودند! بی حیایی با یک دختر یک زندانی پس از آزادی + عکس کشف جسد سوخته و سلاخی شده در شهرزیبای تهران بن سلمان نمی خواست خاشقچی کشته شود! / چه کسی زیاده روی کرد؟! کشف 3 جسد سوخته در خانه مرد مجرد و خوش تیپ! عکس وحشتناک از لاشه یوزپلنگ آسیایی در دربند ! + عکس 2 مرد اصفهانی را به رگبار بستند +عکس تلخ این مرد پول گرفت تا زن همدانی مادر شود! پشت پرده مهمانی مختلط ایرانی ها در سفارت فرانسه ! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات سرقت مسلحانه 6 نقابدار از بانک مرکزی + عکس دوربین مداربسته پرونده پولشویی میلیاردی در یک روستا گرگان آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سقوط Fall حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث راننده فیلم بی احتیاطی پمپ بنزین آتش کشید عکس تصاویر مرد ایران قتل زندگی فیلم خانواده ترکیه پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • فیلم| اوضاع وحشتناک دبی بعد از سیل/ دبی هنوز هم زیر آب است
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • لحظه وحشتناک تخریب یک خانه بر اثر بارندگی و سیلاب! | ویدئو
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید