Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، كريم انصاری فرد مهاجم تيم ملی فوتبال كشورمان پس از ديدار مقابل تيم بوليوی اظهار كرد: تيم ملی بوليوی يك حريف تداركاتی خوبی بود كه توانست ما را به اهدافمان نزديك كند اما می شد حريف بهتری را برای تيم ملی انتخاب كرد كه شرايط بهتر باشد ولی خداروشكر اين تيم هم تيم خوبی بود و آن ها با عربستان هم مسابقه داده بودند كه در آن بازی به تساوی 2 بر 2 دست يافته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: در كل بازی خوبی بود اما متاسفانه ما يك فيفادی را از دست داديم و به جای  2 بازی، يك بازی انجام داديم. اميدوارم اوضاع در اردوهای  بهتر شود و در اردوی بعدی 2 بازی مقابل ترنيدادو توباگو و ونزوئلا تدارك ديده شده است و اميدوارم در آن بازي ها به اهدافمان برای جام ملت های آسيا برسيم.

او در پاسخ به اين سوال كه تيم هايی مثل ژاپن با اروگوئه بازی تداركاتی انجام می دهند و بعد تيم ملی كشورمان با تيمی مثل بوليوی بيان كرد: ما بايد تمام شرايط را درك كنيم و اوضاع كشورمان طوری نيست كه بخواهيم حريفان بزرگی را برای بازی های دوستانه به ايران بياوريم، فدراسيون فوتبال هم تمام تلاشش را انجام می دهد تا بهترين بازی های دوستانه را برای تيم ملی تدارك ببيند و فعلا بزاعت ما همين قدر است.

بيشتر بخوانيد:

شفر: به ایرانی‌ها تبریک می گویم/ راجع به شایعات صحبت نمی‌کنم

آزمون: برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شویم/ کی روش دوست دارد با تیم‌های بزرگ بازی کنیم

ایران ۲ - ۱ بولیوی / پیروزی نزدیک شاگردان کی روش مقابل نماینده آمریکای جنوبی

انتهاي پيام/

اظهارات ملي پوش فوتبال كشورمان پس از بازي مقابل بوليوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال