Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@14:31:21 GMT

مخالفان مدافعان حرم از منافقین هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۷۹۴

سردار سید محمد باقرزاده، عصر سه شنبه در مراسم یادواره شهدا که در تالار خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در مسائل انقلاب باید هماهنگی‌های بین مجامع علمی و دانشجویی وجود داشته باشد و یادواره‌های شهدا برای همه مردم دارای پیام است.

وی نقش دانشگاه‌ها را در آگاه سازی جامعه بسیار مهم دانست و افزود: در جامعه اسلامی دانشجویان از رسالت بسیار مهمی برخوردار هستند که به شهادت قرآن، بشر از همه علوم درست استفاده نمی‌کند و خود را به مسائل مادی منحصر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دشمنان دنبال متزلزل کردن شعور عمومی هستند، گفت: در فضای مجازی علمیات‌های روانی با هدف متزلزل کردن شعور عمومی انجام می‌شود چراکه دشمن معتقد است با این کار مردم تابع ادراکات درونی نیستند و هرچه در بیرون گفته می‌شود را قضاوت و بر اساس آن حکم صادر می‌کنند که این یکی از آفت‌های فضای مجازی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: جایگاه دانشگاه در حوزه فضای عملیات روانی بسیار مهم است و باید عاقبت اندیشی درستی در این زمینه داشته باشد.

باقرزاده اظهار کرد: یکی از راه‌های عاقبت اندیشی داشتن تفکری درست نسبت به عمر است.

وی با اشاره به اینکه از فرصت‌های به دست آمده باید نهایت استفاده را کرد، افزود: شهدا با خدا پیوند خوردند و باقی ماندند چرا که آن‌ها در زمان جنگ حداکثر استفاده را از زمان بردند.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اکنون بسیاری از افراد داخلی که در مقابل نظام اسلامی صف کشیدند همه آن‌ها در حال فرصت سوزی هستند، نظام اسلامی امانت الهی است که از ثمره خون شهدا به دست آمده و باید از این فرصت ارزشمند به نحو احسن استفاده کرد.

وی افزود: منافقین با تلاشی که داشتند اجازه نمی‌دادند یک عده وارد میدان شوند تا از انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع کنند.

باقرزاده ادامه داد: البته این افراد در همین روزگار هم وجود دارند و حضور مدافعین حرم را در سرزمین عراق و سوریه اشکال می‌دانند که این‌ها هم از منافقین پیروی می‌کنند.

باقرزاده اظهار کرد: امروز همبستگی و وحدت در بین آحاد جامعه و رشادت‌های نیرو‌های مسلح در تمامی عرصه‌ها باعث شده تا جمهوری اسلامی ایران از نعمت امنیت برخوردار باشد.

وی شهدا را سرمایه‌های معنوی جامعه دانست و یادآور شد: شهید حججی یکی از شهدایی این نظام است که توانسته با خون خود افتخارات زیادی را برای این مرز و بوم به ارمغان بیاورد.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: باید به برخی از نویسندگان کتاب شهدا گلایه کنیم که برخی از تراز‌ها و شاخصه‌های شهادت را جابه جا می‌کنند و سرمایه‌های ملی را به چوب حراج می‌گذارند که به این نویسندگان باید هشدار داد به جای درشت نوشتن درست بنویسید و درست پیام را منتقل کنید.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خلیج فارس منابع طبیعی انقلاب جامعه جامعه اسلامی فضای مجازی جنگ نظام اسلامی جمهوری اسلامی عراق سوریه جمهوری اسلامی ایران جامعه جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران سوریه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است

رئیس اداره سرمایه‌های انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: باتوجه به منطقه عملیاتی و وضعیت بومی یا غیربومی بودن سربازان و با لحاظ کسری خدمت‌های تاهل و فرزندآوری و ... میانگین مدت خدمت در حال حاضر حدود ۱۴ ماه است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم پایان دوره 234 آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت‌خواه گیلانغرب متبرک به نام شهید روح‌الله نیازی با حضور سردار دریادار دوم پاسدار سلیمان جرجم؛ رئیس اداره سرمایه‌ انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با نظم و اقتدار برگزار شد.

این مراسم با استقبال رسمی و اجرای تشریفات و ادای احترام به مقام والای شهدای دفاع از حریم ولایت در ورودی میدان صبحگاه آغاز و سپس با ارائه گزارش تفصیلی پادگان توسط فرمانده مرکز آموزش، ادای سوگند توسط سربازان، اعطاء سردوشی نماینده فراگیران و اجرای حرکات میدانی انجام یافت.

سردار سلیمان جرجم در این مراسم با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و تبریک به فراگیران و ورود سردوشی‌بگیران به صحنه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت لازمه هر سرزمین، هر ملت و هر موجودیتی است و مسلما مهمترین رکن امنیت، سرمایه انسانی کارآمد خواهد بود. دوران خدمت سربازی مقدمه‌ای است برای گام دوم انقلاب اسلامی که پیشران اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

وی همچنین خبر داد: با عنایت و تصویب فرمانده معظم کل قوا مدت خدمت وظیفه عمومی در نیروهای مسلح، باتوجه به منطقه عملیاتی و وضعیت بومی یا غیربومی بودن سربازان با سه ماه کاهش از 17 تا 24 ماه به 14 تا 21 ماه کاهش تقلیل یافته است که با لحاظ کسری خدمت‌های تاهل و فرزندآوری، ایثارگری، بسیج و مهارت‌آموزی، میانگین مدت خدمت در حال حاضر حدود 14 ماه است.

رئیس اداره سرمایه‌های انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح افزود: بنابراین میانگین خدمت 14 ماهه پیش‌بینی شده در ماده 102 برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران از آبان ماه سال 1402 عملیاتی شده است.

معافیت 35 ساله‌ها هنوز قانون و ابلاغ نشده است

سردار جرجم بیان کرد: همچنین با عنایت معظم‌له خدمت سربازی برای مشمولان غایب و غیرغایبی که بالای 40 سال سن داشته و دارای سه فرزند باشند بخشیده شده و این افراد از انجام خدمت سربازی معاف هستند.

وی ادامه داد: موضوع معافیت با 35 سال سن و دو فرزند هنوز قانون نشده است چرا که این موضوع در مجلس تصویب شده اما شورای نگهبان آن را تایید نکرده و مجدد به مجلس برگشت داده است؛ پس در وهله اول فعلا این موضوع "قانون" نیست و تا این شرایط برای معافیت تبدیل به قانون نشود و ابلاغ نشود، ستاد کل اعلام نظری نمی‌کند.

رئیس اداره سرمایه‌های انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در پایان گفت: برابر با قانون تمامی فرزندان ذکور باید دوره آموزش‌های نظامی را طی نمایند مگر اینکه معافیت های پزشکی داشته باشند؛ طی این دوره آموزشی الزامی است و ارتباطی با میزان تامین منابع انسانی نیروهای مسلح ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است