Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصيرزاده مديرعامل تيم فوتبال ماشين سازی تبريز كه برای تماشای ديدار تيم ملی فوتبال كشورمان مقابل بوليوی در ورزشگاه  آزادی حضور داشت اظهار كرد: سهام شركت ماشين سازی تبريز ممكن است همين هفته يا هفته ی آينده به شخص ديگری واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از تيم ها هويتی هستند مانند نساجي مازندران، استقلال اهواز، نفت مسجد سليمان، ماشين سازی و تراكتور سازی تبريز  و نمی شود آن ها را به شهر ديگري واگذار كرد به همين دليل باشگاه ماشين سازی در تبريز مي ماند همچنين اين تيم قديمی ترين تيم غرب كشور است و هواداران زيادی دارد و اگر چند برد ديگر در ليگ برتر كسب كنيم كل استاديوم از هوادار پر می شود و هم اكنون شرايط ما نسبت به شروع ليگ بسيار بهتر است.

او درادامه گفت: تمامی باشگاه های ايران يا يك موسسه هستند و يا يك شركت و ما تحت عنوان شركت فعاليت می كنيم و قرار براين است كه سهامش به شخص ديگری واگذار شود.

در 2 الی سه روز آينده جلسه ای برای وضعيت شجاعيان تشكيل می شود

نصيرزاده درباره ی پرونده داريوش شجاعيان بازيكن تيم استقلال تهران بيان كرد: پرونده شجاعيان در كميته استيناف بررسی نشده است و هيچ جلسه ای برای اين پرونده تشكيل نشده است و قرار براين شده است در 2 الي سه روز آينده جلسه ای تشكيل شود و طرفين در مورد اين پرونده صحبت های لازم را داشته باشند.


مديرعامل تيم فوتبال ماشين سازی در خصوص بازگشت شجاعيان به اين تيم اظهار كرد: او با ما فسخ قرارداد كرد و به تيم  استقلال تهران پيوست و بعد از آن يك قرارداد سه جانبه بين من و شجاعيان و افتخاری منعقد شد كه هر چكی كه باشگاه استقلال به ما می دهد اگر پرداخت نشود، آن پول هايی را كه دريافت كرده ايم  به عنوان غرامت ضبط كنيم و آن بازيكن به ماشين سازی برگردد و اين كار يكی از شروط سازمان خصوصی سازی است. كميته وضعيت بازيكنان معتقد است كه اين پرونده يك موضوع جديد در فوتبال است و برايشان جالب است و مي خواهند بررسی كنند چه اتفاقی دراين پرونده رخ داده است در واقع اين موضوع تحت عنوان مالكيت معنوی باشگاه بر بازيكن در دنيا وجود دارد.

او درادامه افزود: هيچكدام از چك های باشگاه استقلال برای شجاعيان در تاريخ مقرر پرداخت نشد و اين چك ها به امضای شيرازی از طرف استقلال به ماشين سازی داده شد و آن موقع باشگاه استقلال حامی مالی اش را عوض كرد و چون حامی مالی عوض شد پول ها را از حساب خارج كرد و پولي نبود كه ما برداشت كنيم و حسابدار ما اين چك ها را  به باشگاه استقلال مي داد و آن موقع با تاخير بسيار زياد آن چك ها تبديل به پول مي شد. و زماني كه به تاريخ 12 اسفند 96 رسيديم، متوجه شديم كه كاركنان باشگاه استقلال حقوق نگرفته اند و باشگاه هم پول ندارد و ما با اين موضوع كنار آمديم اما بعد از عيد هم همين اتفاق افتاد و باز هم نتوانستيم پول ها را دريافت كنيم و مجبور شديم شكايتی بر عليه باشگاه استقلال تنظيم كنيم.

او درپاسخ به اين سوال كه آيا خواستار بازگشت شجاعيان به جمع بازيكنان ماشين سازی گفت: ما خواستار نيستيم بلكه قراردادمان اين است و شجاعيان هم اين قرارداد را امضا كرده و خطير هم احتمالا اين قرارداد را نديده است و اين موضوع را بايد كميتيه تعيين وضعيت مشخص كند نه من می توانم كاری كنيم و نه فتحي مديرعامل باشگاه استقلال و در اين رابطه امشب در ورزشگاه آزادی هيچ صحبتی با فتحی نداشته ام.

بيشتر بخوانيد:

واگذاری ماشین‌سازی منتفی شد

اسامی داوران هفته نهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

حواشی قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - بولیوی

انتهاي پيام/

اظهارات مديرعامل باشگاه ماشين سازی تبريز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در بازار فرابورس ایران آغاز شد تا به ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیرو اطلاعیه‌های منتشرشده توسط سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن و همچنین ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 746873

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • فیلم| خاندوزی: ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار شد
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد