Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاوه بر تغییراتی که در طراحی بدنه و قوای فنی این خودرو ایجاد شده است، هیوندای i۴۰ مدل ۲۰۱۹ از تجهیزات ایمنی بیشتری نیز برخوردار است. از مهم‌ترین تغییرات این خودرو می‌توان به جلو پنجره لانه زنبوری با حاشیه‌ی کرومی اشاره کرد. همچنین این خودرو را با رینگ‌های جدید آلیاژی سایز‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اینچی قابل سفارش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




هیوندای i۴۰ مدل ۲۰۱۹ با دو رنگ جدید قابل سفارش خواهد بود. این خودرو با ترکیب رنگ خاکستری، سیاه و قرمز و طرح مشکی و بژ که در مدل قبلی هم قابل سفارش بود، عرضه می‌شود. هر دو ترکیب رنگی کابین با تریم‌های چرم کامل در دسترس هستند و البته تریم مشکی و بژ را می‌توان به همراه تودوزی پارچه‌ای نیز سفارش داد. همچنین از دیگر تغییرات کابین این خودرو می‌توان به تزئینات کرومی رو‌دری‌ها اشاره کرد که با تریم تودوزی قرمز و خاکستری هماهنگ می‌باشند.


هیوندای i۴۰ فیس لیفت از نظر ایمنی ارتقا یافته و از پکیج SmartSense با سیستم پیشگیری از تصادف بهره می‌برد. این سیستم هنگامی که سرعت خودرو بیش از ۱۰ کیلومتر در ساعت باشد فعال می‌شود و در شرایط اضطراری به راننده هشدار داده و در صورت نیاز به صورت خودکار ترمز می‌گیرد.


یکی از مهم‌ترین تغییرات این خودرو اضافه شدن موتور ۱.۶ لیتری دیزلی جدید به نام Smartstream می‌باشد. این پیشرانه دارای استاندارد یورو ۶ است و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل با ۴.۳ الی ۴.۶ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.
نسخه استاندارد هیوندای i۴۰ فیس‌لیفت، ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که با یک گیربکس ۶ سرعته دستی همراه شده است. نسخه‌ی قدرتمند‌تر هیوندای i۴۰، با ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور به همراه یک جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی و یا ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک عرضه می‌شود.



نمونه دیگر از پیشرانه‌ی قابل سفارش برای این خودرو در بازار اروپا، مدل بنزینی ۱.۶ لیتری GDI با ۱۳۳ اسب بخار قدرت است که به‌همراه یک جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی عرضه می‌شود. مصرف سوخت این پیشرانه ۶.۲ تا ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. نسخه جدید هیوندای i۴۰ اواخر سال ۲۰۱۸ وارد بازار اروپا خواهد شد و هیوندای تاکنون قیمت این مدل را اعلام نکرده است.   منبع: ماشین 3

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودرو معرفی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی نیامده رکورد زد!

شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.

لی طی رویدادی در اولین روز رسانه‌ای نمایشگاه خودرو پکن گفت که هدف تحویل رکوردی را برای ارائه خودروهای الکتریکی  به ثبت می‌رساند.

لی در یک کنفرانس اظهار کرد که که شیائومی بیش از ۱۰۰ هزار تحویل برای SU۷ در سال ۲۰۲۴ را هدف قرار داده است و قصد دارد تجارت خودروسازی خود را برای سه سال آینده ۱۰۰ در صد بر بازار چین متمرکز کند.

بر اساس گزارش رویترز، اولین SU۷ به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم