Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@01:40:25 GMT

رژیم گرفتن و عوارض آن

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۹۰۱

رژیم گرفتن و عوارض آن


رژیم های لاغری امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و رواج یافته است اما آیا این رژیم ها می تواند عوارضی را نیز به دنبال داشته باشد؟به علت این که شخص تحت رژیم کم تر از نیاز بدن غذا می خورد؛ بنابراین،بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم گرفتن محروم می گردد.همین عامل سبب بروز عوارضی خواهد شد، البته این عوارض موقتی بوده و بعد از اتمام رژیم از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر بعضی از این عوارض ناشی از رژیم گرفتن ذکر شده است.
ریزش مو :(عوارض رژیم کرفتن)

یکی از عوارض و مشکلات رژیم گرفتن ریزش مو است که این برای خانم ها مهم استریزش مو در رژیم کاهش وزن موقتی بوده و با مصرف ویتامین های توصیه شده از میزان آن کاسته می شود و بعد از اتمام رژیم کاملا مرتفع می شود. توصیه می شود کسانی که قبل از رژیم گرفتن دچار ریزش مو بودند با مشورت پزشک از همان ابتدای رژیم شروع به خوردن ویتامین بکنند و اگر ریزش مو خیلی زیاد است می توانید با مشورت پزشک از شامپوی مینوکسدیل۲ درصد استفاده بکنید.   منبع: ایران ناز 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم غذایی تغذیه و سلامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ اتمام طرح راه آهن اردبیل- میانه و طرح‌های عمران شهری اردبیل در سال جدید از جمله تأکیدات این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتقاد به قسمت در ازدواج
  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • جعفریان، استاد دانشگاه: ‌‌دایره مشورت در مسأله حجاب را وسیع تر کنید/ اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد
  • تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال
  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • عوارض تکرار حماقت نتانیاهو
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه