Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@09:19:29 GMT

پرسپولیس به مصاف نود ارومیه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۹۷۵

به گزارش پارس نیوز، 

تیم پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز پنجشنبه ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نود ارومیه می‌رود. این در حالی است که طبق برنامه پرسپولیس باید روز جمعه در هفته نهم لیگ برتر با پیکان بازی می‌کرد اما شاگردان برانکو روز سه‌شنبه آینده در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر است و به همین دلیل و به خواست برانکو ، پرسپولیس یک بازی نسبتا سبک با تیم دسته اول ارومیه در جام حذفی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال سرخپوشان هنوز باخت مقابل تیم دسته دوم قشقایی شیراز در جام حذفی را فراموش نکرده‌اند! قطعا اگر شاگردان برانکو این تیم تازه لیگ دسته اولی شده را از پیش بازنده بدانند دچار مشکل خواهند شد. نود ارومیه در ابتدای حضورش در لیگ یک در سه بازی ۱۰ گل دریافت کرده بود اما اکنون ۴ هفته است که این تیم در لیگ نباخته است. و اولین بردش را هفته گذشته دشت کرد. بازیکنان ارومیه اکثرا جوان و جویایی نام هستند و با انگیزه‌ای مضاعف مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت. 

روی کاغذ پرسپولیس یک بازی تمرینی و دستگرمی قبل از السد خواهد داشت و به همین خاطر هم برانکو از این بازی استقبال کرده اما اگر بازی گره بخورد و تیم نود ارومیه خالق شگفتی شود همه چیز بهم می‌ریزد! اگرچه احتمال رخ دادن چنین اتفاقی بسیار کم است اما فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است.

برنده این مسابقه در مرحله یک هشتم باید به مصاف سپیدرود رشت برود. 

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس جام حذفی ورزشگاه آزادی نهم لیگ برتر بازی لیگ قهرمانان آسیا قطر فوتبال پرسپولیس جام حذفی قطر نیمه نهایی ورزشگاه آزادی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با 3+1 غایب به مصاف نساجی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در آخرین بازی خود در سال ۱۴۰۲ امیدوار است که بتواند با کسب برتری مقابل تیم سختکوش نساجی، عیدی خوبی به هواداران خود بدهند و سال را با پیروزی به پایان برسانند.

البته که شاگردان حسینی برای این هدف کار سختی مقابل تیم ساکت الهامی دارند. آلومینیوم در شرایطی با نساجی روبرو می‌شود که این تیم سه بازیکن خود را در اختیار ندارد. محمدمهدی لطفی که در دیدار مقابل شمس آذر دچار آسیب‌دیدگی شد، هفته قبل بازی با مس رفسنجان را از دست داد و امروز نیز از دسترس مجتبی حسینی به دور خواهد بود.

اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی نیز دیگر بازیکنان غایب آلومینیوم برای این مسابقه هستند و همین موضوع سبب شده تا دست حسینی روی نیمکت خالی‌تر از گذشته باشد.

البته که بهروز نوروزی‌فرد که بازی هفته قبل برابر مس رفسنجان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز در لیست تیمش حضور دارد، ولی او نیز دچار آسیب‌دیدگی بوده و هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد و با وجود حضور روی نیمکت آلومینیوم، نمی‌تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند و حضور او در میدان بسیار بعید است.

دیگر خبرها

  • افطار عبدالکریم حسن پیش از مصاف پرسپولیس و پیکان + فیلم
  • افطار عبدالکریم حسن پیش از مصاف پرسپولیس و پیکان
  • آلومینیوم با 3+1 غایب به مصاف نساجی می‌رود
  • ترکیب پیکان برای مصاف با پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای مصاف با پیکان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی گل‌گهر در مصاف با سپاهان
  • قرعه سخت پرسپولیس؛ مصاف با گربه سیاه در جام حذفی | رقیب گمنام برای سپاهان
  • پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می رود/ سپاهان به استقلال ملاثانی خورد
  • خاطره تلخ پرسپولیس از پیکان: کاشته اقاخان و وداع با طارمی