Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@04:34:46 GMT

۱۹ هزار قوطی رب احتکار شده در آذرشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۰۱۵۴

۱۹ هزار قوطی رب احتکار شده در آذرشهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یدالله رستمی اظهار داشت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و در ادامه اجرای طرح‌های مقابله با محتکران کالاهای اساسی مردم، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آذرشهر  با انجام اقداماتی، موفق به شناسایی محل دپو رب گوجه‌فرنگی در این شهرستان شدند.

وی افزود: این کارگاه در سه راهی گوگان این شهرستان بوده که در این راستا 19 هزار قوطی و 500 دبه هفت کیلویی و پنج کیلویی رب گوجه فرنگی احتکار شده به وزن 20 تن کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی اضافه کرد : براساس نظریه کارشناسان، ارزش ریالی کالای احتکار شده، بیش از سه میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: این  محموله در دو کارگاه بسته بندی خشکبار کشف و ضبط و برای ادامه رسیدگی و توزیع در فروشگاه‌های معتبر برای استفاده مردم تحویل مقامات قضایی شد.

رستمی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی  آذرشهر با آمادگی عملیاتی و اشراف اطلاعاتی، با هرگونه ورود و عرضه کالای قاچاق و همچنین احتکار اقلام مصرفی مردم برخورد خواهند کرد، از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است
  • وضعیت قیمت شیرخشک بعد از تغییر سیاست های ارزی
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم