Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذرایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، عباس نصیری  افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو در گشت های شبانه خود در منطقه حفاظت شده سهند سه گروه از شکارچیان متخلف را بازداشت کرد.

وی گفت: گروه اول که دو نفر بودند مبادرت به شکار یک سر خرگوش با یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی کرده بودند و گروه دوم شکارچیان غیر مجاز که سه نفر بودند، اقدام به شکار ۵ سر خرگوش با اسلحه تک لول کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری ادامه داد: گروه سوم شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سهند نیز که دو نفر بودند، مبادرت به شکار ۴ سر خرگوش با اسلحه تک لول نیمه خودکار کرده بودند که همگی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اسکو اضافه کرد: این شکارچیان متخلف که اقدام به کشتن ۱۰ سر خرگوش در منطقه حفاظت شده سهند کرده بودند به مراجع قضایی تحویل شده و هم اکنون مراحل رسیدگی به پرونده تخلفات آن ها در دادگاه جریان دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب

علی مرادی معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب‌های زیرزمینی استان که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، گفت : از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۴۰۱، حدود ۵ هزار و ۳۷۵ چاه غیرمجاز و در سال ۱۴۰۲ نیز ۳۹۶ چاه غیرمجاز و در مجموع با حجم ذخیره ۱۵۶.۷ میلیون مترمکعب مسدود شده است.

وی اشاره‌ای به وضعیت نصب کنتور هوشمند چاه‌های استان داشت و تصریح کرد: تعداد کنتور‌های نصب شده از اول برنامه تا پایان ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۶۴۱ دستگاه بوده و سال گذشته با نصب ۵۵۹ دستگاه مجموع کنتور‌های نصب شده چاره‌های استان به ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: سال گذشته طی تفاهم‌نامه‌ای با صنایع پیشرفته رضوی قرار شده که در ۲ محدوده شاخص استان به صورت ویژه ماهیدشت کرمانشاه بر روی چاه‌های آب ۲ هزار و ۴۰۰ کنتور نصب شود که برنامه همچنان ادامه دارد.

وی گفت: سال گذشته تفاهمنامه‌ای با بانک کشاورزی در راستای ارائه تسهیلات به کشاورزان که وسع مالی ندارند، منعقد شد.

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: ان‌شاءالله امسال مجموعه همکاران با توان و برنامه‌ریزی بهتر کار‌ها را در حوزه حفاظت و صیانت از منابع‌آب پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: کاستی‌ها و نواقصی وجود دارد که باید همکاران با انگیزه کافی با تقسیم و تشریح وظایف با استفاده از ظرفیت‌های نرم‌فزاری و سخت‌افزاری؛ خلاء‌ها را جبران کنند.

مدیرعامل آب و منطقه‌ای استان کرمانشاه از گشت‌های بازرسی خواست با جدیت براساس برنامه زمان‌بندی در فصول کم‌آبی و پرآبی از تمامی دشت‌ها و منابع آبی تحت نظارت شرکت، بازدید‌های در راستای پرکردن چاه‌های غیرمجاز و مبارزه با حفر چاه‌های غیرمجاز داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان