Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:12:38 GMT

تساوی بلژیک و هلند در دیدار دوستانه (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۰۲۳۷

تساوی بلژیک و هلند در دیدار دوستانه (عکس)

دیدار دوستانه تیم های ملی بلژیک و هلند با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، هلندی ها که چند شب قبل با نمایشی دیدنی، با سه گل مقابل آلمان به پیروزی رسیدند، امشب در خانه بلژیک نمایش قابل قبولی داشتند و در نهایت توانستند به یک تساوی برسند.

تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که بلژیک توسط دریس مرتنس به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک ارسال به محوطه جریمه هلند و دفع ناقص مدافعان، دریس مرتنس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه والی تماشایی، دروازه نارنجی ها را باز کرد.

اما این برتری تنها تا دقیقه 27 پایدار بود و آرنات خرونفلد با زدن اولین گل ملی اش، کار را به تساوی کشید. روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس ممفیس دیپای، خرونفلد با مینیوله تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

 

 

 

تیم ملی هلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا

دو تیم صعود کننده گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را از دست داد.

ژاپنی‌ها که مسابقات را با شکست ۳ بر ۲ برابر قرقیزستان شروع کرده بودند، در روز دوم کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند و در بازی سوم نیز برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان تیم نخست صعود کرد شد.

ایران در صورتی که به عنوان تیم نخست صعود کند باید با قرقیزستان دیدار کند.

دیگر خبرها

  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول