Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@01:04:32 GMT

باید ضربه‌ای کاری به حماس وارد کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۰۵۶۴

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، وارد کردن ضربه‌ای کاری به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را خواستار شد.

او روز سه شنبه با تاکید بر این که فضای خشونت بار و متنشج در سرزمین‌های فلسطینی دیگر بیشتر از این نباید ادامه داشته باشد، خواستار آن شد که ضربه‌ای جدی به جنبش حماس وارد آید.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد تصمیم‌گیری در این باره مربوط به او نمی‌شود بلکه در حوزه صلاحیت کابینه امنیتی اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیبرمن که در حضور شماری از نظامیان و افسران پایگاه «ریم» واقع در نزدیکی نوار غزه سخن می‌گفت، هشدار داد: «اوضاعی که ما در حال حاضر شاهد آن هستیم دیگر بیش از این نباید ادامه پیدا کند. ما نمی‌توانیم سطح خشونتی را که هر هفته در منطقه با آن روبرو هستیم، قبول کنیم.»

او گفت:«ما باید ضربه‌ای جدی به حماس وارد کنیم. این تنها راه بازگرداندن اوضاع به گذشته است و کاهش سطح خشونت و ناامنی در منطقه است.»

به گفته وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نه وزارت جنگ، نه نخست وزیر و نه حتی هر دو آن‌ها با هم قادر نیستند در این باره تصمیم‌گیری کنند.

لیبرمن روز سه‌شنبه نیز اعلام کرد: «ما همه گزینه‌های ممکن را امتحان کرده‌ایم و من فکر می‌کنم که در این مرحله گزینه‌ای برای امتحان باقی نمانده است. اکنون زمان تصمیم‌گیری است.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنگ فلسطین خشونت حماس رژیم صهیونیستی غزه حماس رژیم صهیونیستی غزه لیبرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟

 نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: نامه ای را در معرض دید همکاران، افکار عمومی، رسانه ها قرار می دهم که ده ها نفر از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور خواستند با توجه به اینکه اصفهان جایگاه ویژه ای در حوزه گردشگری، فرهنگ، هنر، صنعت، علم و کشاورزی دارد به این خطه رسیدگی ویژه ای شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آقای رئیس جلسه! الان هم کشاورزان اصفهان حرف هایی دارند که بعضا شنیده نشده و مورد بی مهری قرار گرفته اند. البته موضوع آب اصفهان هم که باید در کانون توجه قرار می گرفت قرار نگرفته است.

وی افزود: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرونشست اصفهان ۴۰ برابر نرخ جهانی فرونشست زمین در ایران ۹۰ برابر میانگین کشور‌های توسعه یافته

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • ضربه‌هایی که اسرائیل از آغاز طوفان‌الاقصی به خود زد
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • آپوئل بدون مهری، پیش به سوی قهرمانی
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو