Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

مدیرمسوول روزنامه «شرق» درباره راه‌هایی که به بهبود وضعیت بخش‌های خبری رسانه ملی منجر می‌شود، گفت: صداوسیما به بازنگری جدی در بخش‌های خبری خود نیاز دارد و باید انقلابی را ایجاد کند تا از عصر ماقبل اینترنت گذر کند و به عصری که همه مردم در آن حضور دارند، وارد شود.

مهدی رحمانیان درباره شیوه انعکاس اخبار در صداوسیما تصریح کرد: سازمان صداوسیما هنوز در عصر قبل از ظهور اینترنت باقی مانده و از آن دوره خارج نشده است؛ بنابراین فکر می‌کند که مردم هم هنوز در آن عصر زندگی می‌کنند و هر چه را که به مردم بگوید، آن‌ها نیز قبول می‌کنند، چون هیچ بسته خبری دیگری در دسترس مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غافل از اینکه در حال حاضر منابع بی‌شمار خبری وجود دارد و مردم معطل اخبار صداوسیما نمی‌مانند.

 

مدیرمسوول روزنامه «شرق» درباره تاثیر تصمیم‌گیری مدیران در انتشار اخبار صداوسیما اظهار کرد: مدیران در راستای انتشار اخبار بی‌تاثیر نیستند. با تعدادی از آن‌ها که صحبت کردم، مدعی بودند که از بیرون برخی مسائل به آن‌ها تحمیل می‌شود و ناچار هستند که به سفارشات عمل کنند و این سفارشات باعث می‌شود که بین صداوسیما و مخاطب فاصله‌ای ایجاد شود. این حرف آن‌ها تا حدی درست است،‌ اما به نظرم صداوسیما هم باید در حوزه عملکرد خود بازنگری داشته و مسائل خود و جامعه را ارزیابی کند تا بتواند از این مرحله گذر کند.

رحمانیان با اشاره به خطوط قرمزی که برای صداوسیما وجود دارد، در پایان گفت: تا زمانی که این روند ادامه دارد،  احتمال این که صداوسیما بتواند با مخاطبان آشتی کند، وجود ندارد. اما صداوسیما هم باید تلاش کند تا این خطوط قرمز را کم‌رنگ کند یا لب به لب آن راه برود یا حتی کسانی را که به آن‌ها سفارش می‌دهند را قانع کنند تا فضای جدیدی ایجاد شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رسانه ملی اینترنت جامعه اینترنت جامعه رسانه ملی پارس عصر صداوسیما پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده
  • سد‌های کبوترلانه کنگاور و قشلاق صحنه در آستانه آبگیری