Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@09:09:30 GMT

شکایت عجیب مرد تهرانی از یک جسد!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۰۷۸۴

رکنا: مردی ناخواسته از یک جسد خونین شکایت کرد.

به گزارش رکنا، ساعت 16 و 35 دقیقه ۲۲ مهر مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی‌عصر(عج) پایتخت در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder از مرگ پسر ۲۸ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر دادند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم Crime دقایقی بعد راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسر جوان با ضربه قمه به قلبش به قتل رسیده است. این در حالی بود که مرد جوان دیگری نیز از ناحیه صورت به شدت مجروح شده بود. مرد جوان در تحقیقات گفت: من راننده خودروی پژو ۴۰۵ هستم و مقتول نیز خودروی تیبا داشت.

جزئیات حادثه

ما مسافرکشی می‌کردیم و زمان حادثه Incident روبه‌روی مترو آزادگان به انتظار مسافر ایستاده بودیم که پسر جوانی سوار بر خودروی پراید وانتش از پارکینگی که در آن حوالی بود بیرون آمد و شروع به داد و فریاد کرد.

او مدعی شد که ما سد معبر کرده‌ایم و مزاحم کار او شده‌ایم. سر همین مسئله باهم دعوایمان شد و درنهایت او با قمه ضربه‌ای به‌صورت من زد و ضربه‌ای هم به قلب Heart دوستم وارد کرد.

با اظهارات مرد جوان تحقیقات ادامه یافت و در بررسی‌ها مشخص شد که متهم فراری پسر صاحب پارکینگ است. با شناسایی هویت متهم فراری معلوم شد پسر جوان بعد از این درگیری خونین به کلانتری رفته و مدعی شده خودروی پراید وانتش را سرقت Stealing کرده‌اند.

او قصد داشته با این کار مسیر تحقیقات را تغییر دهد و با ظاهرسازی وانمود کند که خودرواش را شخص دیگری به سرقت برده و در زمان حادثه او در محل درگیری نبوده است. متهم پس از ثبت شکایت در کلانتری از محل متواری شده بود. بازپرس سجاد منافی آذر دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مخالفت عجیب سردار سلیمانی در استفاده از موشک های برد بالا علیه داعشی ها! پسر 18 ساله مشهدی مخ دختر کانادایی را زد / او چه نقشه ای داشت! بن سلمان می رود ! لاغری فوری با یخ درمانی ترکیه زیرکانه آب ایران را می دزدد! / ابر دزدی را می بینند و دزدی رودخانه ها را نه! حرف های جنجالی مهناز افشار + تصویر این پسر یک دختر بود و پلیس نفهمید! + عکس اعدام در ملاء عام مردان جهنمی یاسوج + جزییات 7 دقیقه برای قتل خاشقجی کافی بود! + جزییات باورنکردنی بعد از ارز نوبت به حباب قیمت خودرو رسید؟ / لیست کاهش قیمت خودرو در بازار این مردان خبیث پاکدشت را آشفته کرده بودند! بی حیایی با یک دختر یک زندانی پس از آزادی + عکس کشف جسد سوخته و سلاخی شده در شهرزیبای تهران کشف 3 جسد سوخته در خانه مرد مجرد و خوش تیپ! عکس وحشتناک از لاشه یوزپلنگ آسیایی در دربند ! + عکس این مرد پول گرفت تا زن همدانی مادر شود! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder جنایی جرم Crime حادثه Incident قلب Heart سرقت Stealing اخبار حوادث راننده مجروح شکایت روزنامه مقتول عکس تصاویر مرد زندگی قتل ترکیه خانواده اینستاگرام پرونده مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از سردار شهید تهرانی مقدم + فیلم

شهید تهرانی مقدم با تاسیس یگان توپخانه سپاه توانست دستاوردهای بسیاری را برای کشورمان در تولید موشک به دست بیاورد؛ کسی که آرزوی نابودی اسرائیل را داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • یادی از سردار شهید تهرانی مقدم + فیلم
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش ؛ شماره‌ام رند نیست اما... | روی کمرم طرح یک گل خالکوبی کرده ام!
  • ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو