Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@15:34:08 GMT

استوری جدید بهاره رهنما +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۰۷۸۸

به گزارش پارس نیوز، 

بهاره رهنما بازیگر ایرانی در سال ۵۲ متولد شده است این بازیگر ایرانی لیسانس رشته حقوق قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد او از ۱۷ سالگی فعالیت خود را شروع کرده است او در سال ۹۶ با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است این بازیگر ایرانی علاوه بر بازیگری رستوران داری نیز می کند او یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرده است او در این استوری از امام حسین به دلیل داشتن یار حسینی اش تشکر کرد در ادامه استوری جدید بهاره رهنما و یار حسینی اش را در ادامه مشاهده کنید

 

بهاره رهنما با انتشار یک استوری، از حضور یار حسینی اش از امام حسین (ع) تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و نوشت : اینکه دلت حسینی باشه و یار حسینی قسمتت بشه خیلی نعمته , ممنونم امام حسین جان به تو میسپارم سید مهربونمو …

بهاره رهنما با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام، در واکنش به قضاوت دیگران نوشت:

«هرچی سنم بالاتر می‌ره بیشتر می‌فهمم که چقدر مهمه خودم باشم بدون ترس از قضاوت کردن و متهم شدن و البته این اولین حق هر انسانیه که متاسفانه در ایران روز به روز کمتر می‌شه.»

تصاویری از استوری های بهاره رهنما بهاره رهنما و یار حسینی اش استوری بهاره رهنما بهاره رهنما و همسرش


انتهای  پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حقوق دانشگاه آزاد اسلامی امام حسین ایران ازدواج امام حسین ایران بهاره رهنما دانشگاه آزاد اسلامی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم

بارندگی‌های اخیر در استان و شهر یزد سبب جاری شدن سیلاب و فرونشست خیابان‌های شهر یزد و فرونشست دوباره در خیابان ایرانشهر و بخشی از محوطه بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تفت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در ادامه بارش‌های رگباری که از روز گذشته آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد، تاکنون شاهد خسارت‌هایی به زیرساخت‌های جاده‌ای و حمل‌ونقلی در استان بوده‌ایم.

این بارش‌ها تاکنون سبب فرونشست‌های متعدد در استان از جمله شهر یزد در زیرگذر امام حسین (ع)، فرونشست دوباره در خیابان ایرانشهر یزد و بخشی از محوطه بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تفت شده است.

علیرضا نقوی، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در خصوص مرمت فرونشست در مناطق شهر یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: پس از انجام بررسی‌های اولیه از فرونشست میدان امام حسین (ع) یک مسیر متروکه فاضلاب در این قسمت کشف شد.

وی با اشاره به اینکه مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شده است ادامه داد: زیرگذر امام حسین (ع) یکی از کریدورهای اصلی شهر یزد است و ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو محسوب می‌شود.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهر یزد خاطرنشان کرد: مرمت فرونشست زیرگذر امام حسین در شب گذشته که بر اثر بارندگی ایجاد شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه تاریخی شهر، مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.‌

کد خبر 747485

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا