Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی پیرامون هفته تربیت بدنی و شعار این هفته با نام چهل سال ورزش - چهل سال افتخار به خبرنگار برنا گفت :خوشبختانه اگر روند کلی حرکت ورزشمان را در نظر بگیریم در چهار دهه گذشته تمامی عرصه ها پیشرفت و توسعه بسیار خوبی داشتیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود :از نظر امکانات ما در حال حاضر در اکثر شهرستان ها و مراکز استان ها ورزشگاه ها و سالنهای سرپوشیده متعددی را برای ورزش جوانان داریم، ضمن اینکه در ورزش قهرمانی نیز گام‌های بسیار بلندی برداشته شده و نتایج ملی پوشان ایران در بازی های آسیایی و پاراآسیایی دلیلی بر این مدعا است .

بخش دیگری از صحبت‌های عضو فراکسیون ورزش پیرامون ورزش همگانی بود او در ادامه در این باره اظهار داشت: ورزش همگانی در کشور ما رشد قابل توجهی داشته وهمین که شهرداری ها امروز در ورزش بخشی از کار را به دست گرفته اند خودش می تواند یک دستاورد بسیار مهم باشد .

سعیدی در پایان درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی دربازی شب گذشته نیز خاطر نشان کرد: حضور بانوان در ورزشگاهها را به فال نیک می گیریم،خوشبختانه مشکل خاصی بوجو نیامد و وزارت ورزش و نیروی انتظامی آنچه را که باید لحاظ می شدبه خوبی رعایت کردند و با همین روال می توان به ادامه این روند خوشبین بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا عضو کمیسیون فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است