Web Analytics Made Easy - Statcounter

داماد جوان که برای انتقام‌جویی از مادرزنش به‌طور ناشناس در تلگرام برایش مزاحمت ایجاد می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش شریان نیوز، داماد جوان که برای انتقام‌جویی از مادرزنش به‌طور ناشناس در تلگرام برایش مزاحمت ایجاد می‌کرد، از سوی پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا این استان گفت: چندی قبل خانمی میانسال به پلیس مراجعه کرد و اظهار داشت فرد ناشناسی در شبکه تلگرام با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز باعث آزار و اذیت من می‌شود و تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله تحقیقات برای شناسایی مزاحم تلگرامی آغاز شد و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که فرد مورد نظر داماد این زن میانسال است.

در تحقیقات به عمل آمده از متهم وی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و گفت: شاکی مادر زنم بود، اما در زندگی مشترک من و همسرم خیلی دخالت می‌کرد، به همین خاطر درصدد انتقام‌جویی برآمده و اقدام به ارسال پیام‌هایی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام به او کردم. اما فکر نمی‌کردم شکایت کند و شناسایی شوم.

برچسب هاتلگرام

منبع: شریان

کلیدواژه: تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۷ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه در گیلان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان گیلان اجرا شد، از شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، تصریح کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

دیگر خبرها

  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد