Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زنی جوان که 23 روز از مرگش می گذشت به طرز باورنکردنی ای زنده شد.

«آماندا دا سیلوا» که به بیماری صرع مبتلا بود پس از زایمان ناگهان به کما رفت اما پس از 23 روز زمانی که نوزادش را در آغوش وی قرار دادند به شکل معجزه‌آسایی از کما خارج شد.

به گفته پزشکان غرایز طبیعی بدن «آماندا» بسیار قوی بوده که با در آغوش کشیدن فرزند تازه متولد شده‌اش بسرعت واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حال حاضر مسیر سلامتی Health را طی کرده و اکنون می‌تواند همچون دیگر مادرها از فرزندش مراقبت کند. آماندا در این باره گفت: «نخستین چیزی که حس کردم بوی خوش فرزندم بود. وضعیت شگفت‌انگیز و گیج‌کننده‌ای بود.»پزشکان می‌گویند شدت بیماری صرع آماندا به قدری شدید است که این احتمال وجود داشته تا فرزندش قبل از تولد در رحم مادر خفه شود و همین بیماری باعث به کما رفتن وی شده بود. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصاویر لحظه به لحظه قتل مرد مشهدی توسط زن بی وفا و جوان غریبه! + جزییات عروس مهریه خواست و زیر چرخ های ماشین داماد له شد / در تربت حیدریه رخ داد غذای ملی کدام کشور کله پاچه است؟ مخالفت عجیب سردار سلیمانی در استفاده از موشک های برد بالا علیه داعشی ها! سپاه ایران طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز را کشت + عکس جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بن سلمان می رود ! لاغری فوری با یخ درمانی ترکیه زیرکانه آب ایران را می دزدد! / ابر دزدی را می بینند و دزدی رودخانه ها را نه! حرف های جنجالی مهناز افشار + تصویر پسر 18 ساله مشهدی مخ دختر کانادایی را زد / او چه نقشه ای داشت! شکایت عجیب مرد تهرانی از یک جسد! بعد از ارز نوبت به حباب قیمت خودرو رسید؟ / لیست کاهش قیمت خودرو در بازار این پسر یک دختر بود و پلیس نفهمید! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سلامتی Health ایران زایمان نوزاد مادر روزنامه عکس مرد تصاویر زندگی قتل ترکیه خانواده اینستاگرام پرونده مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.

وی با اشاره به این که برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز می‌بایست نیروگاهی به بزرگی ۱۱۰۰ مگاوات احداث می‌شد، گفت: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به‌صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بر اساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد گفت: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به‌صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه خواهند شد.

رجبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوز‌های لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی