Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نانسی عجرم در ماه آگوست با انتشار عکسی از دو دخترش در اینستاگرام به همه شایعات، رنگ واقعیّت بخشید. در این عکس «ایلا» و «میلا» با در دست گرفتن نوشته هایی، پرده از یک راز برداشتند:

نانسی عجرم چندی پیش با شکمی برآمده در یک کنسرت در جشنواره اعیاد بیروت (Beirut Holidays) حاضر شد. شکل و شمایل جدید نانسی، باعث شد تا شایعه بارداری او در میان هوادارنش قوّت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نانسی عجرم در ماه آگوست با انتشار عکسی از دو دخترش در اینستاگرام Instagram به همه شایعات، رنگ واقعیّت بخشید. در این عکس «ایلا» و «میلا» با در دست گرفتن نوشته هایی، پرده از یک راز برداشتند: ما به زودی خواهر بزرگ می‌شویم؛ و به این ترتیب نانسی عجرم خبر سومین بارداری خود را به گوش دنبال کنندگان خود رساند.

او ده سال پیش با فادی الهاشم، دندانپزشک معروف لبنانی ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد. بنا به گزارش مجله (لیالینا) سونوگرافی نشان داده که فرزند سوم نانسی عجرم دختر است. نانسی از اینکه فرزند سومش هم یک دختر است و مادر سه دختر خواهد بود ابراز خوشحالی کرده و در مصاحبه با برنامه Trending گفته که سعی کردم تا غذا‌هایی بخورم که جنینم دختر شود!

ایلا و میلا خبر بارداری مادر خود را با این نوشته ها اعلام کردند

نانسی با انتشار این عکس نوشته: ارزنده ترین لحظه ی زندگی من

نانسی در دوران بارداری

نانسی عجرم و فادی الهاشم ده سال پیش در مطب دندانپزشکی عاشق هم شدند و با هم ازدواج کردندخواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصاویر لحظه به لحظه قتل مرد مشهدی توسط زن بی وفا و جوان غریبه! + جزییات عروس مهریه خواست و زیر چرخ های ماشین داماد له شد / در تربت حیدریه رخ داد غذای ملی کدام کشور کله پاچه است؟ مخالفت عجیب سردار سلیمانی در استفاده از موشک های برد بالا علیه داعشی ها! سپاه ایران طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز را کشت + عکس جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بن سلمان می رود ! لاغری فوری با یخ درمانی ترکیه زیرکانه آب ایران را می دزدد! / ابر دزدی را می بینند و دزدی رودخانه ها را نه! حرف های جنجالی مهناز افشار + تصویر پسر 18 ساله مشهدی مخ دختر کانادایی را زد / او چه نقشه ای داشت! شکایت عجیب مرد تهرانی از یک جسد! برادر بن سلمان دیگر به امریکا بر نمی گردد! 7 دقیقه برای قتل خاشقجی کافی بود! + جزییات باورنکردنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جشنواره اینستاگرام Instagram بارداری انتشار اینستاگرام آگوست خواننده معروف عکس مرد تصاویر زندگی قتل ترکیه خانواده اینستاگرام پرونده مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهرام رادان پدر شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همسر بهرام رادان این خبر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار عکسی منتشر کرده است.

بهرام رادان سال گذشته ازدواج کرده بود.

همسر بهرام رادان ساعاتی قبل با انتشار پستی در اینستاگرام خبر تولد فرزند پسرش را داد.

۵۷۵۷


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884940

دیگر خبرها

  • حمله تند نانسی پلوسی به نتانیاهو
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو یا نمی‌فهمد یا نمی‌داند غزه قحطی‌زده است
  • رژیم‌های لاغری فوری چه بلایی سرتان می‌آورد؟
  • نانسی پلوسی : نتانیاهو یا نمی‌فهمد یا نمی‌داند غزه قحطی‌زده است
  • رقابت دختران دونده در سمنان
  • زایمان موفق مادر مبتلا به التهاب درون شامه قلب، در مشهد
  • بهرام رادان پدر شد
  • بهرام رادان پدر شد + عکس
  • بهرام رادان پدر شد/ عکس
  • سازمان ملل: در غزه دیگر هیچ نوزادی با اندازه طبیعی وجود ندارد