Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@23:26:16 GMT

قهرمانی برزیل در جده با پیروزی مقابل آرژانتین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۱۰۹۵

قهرمانی برزیل در جده با پیروزی مقابل آرژانتین

برزیل در آخرین ثانیه های بازی موفق شد در عربستان، آرژانتین را شکست دهد.

به گزارش مشرق، تیم های ملی برزیل و آرژانتین سه شنبه شب در فینال تورنمنت عربستان به مصاف هم رفتند که در نهایت برزیلی ها با گل دقیقه ۹۳ میراندا موفق شدند برنده زمین بازی را ترک کنند.

 

دیدار آرژانتین و برزیل در جده عربستان برگزار شد و مهمترین نکته این مسابقه غیبت مسی بود که در فهرست اخیر تیم ملی حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم با این ترکیب به زمین رفتند:

برزیل: آلیسون، میراندا، فلیپه لوئیز، دنیلو، مارکینیوش، کوتینیو، آرتور، کاسیمیرو، فرمینو، نیمار و ژسوس

آرژانتین: رومرو، تالیافیکو، ساراویا، پزیلا، اتامندی، پاردس، باتالیا، لو سلسو، ایکاردی، کوریا و دیبالا

نیمه اول بازی جذابی از کار در نیامد و با توجه به حضور شماری از بازیکنان تکنیکی و خلاق، انتظار بازی بهتری می رفت، بهترین موقعیت زردپوشان در دقایق نخست به دست آمد که ضربه میراندا در نزدیکی خط دروازه توسط اتامندی دور شد، در آن سمت هم بهترین فرصت آرژانتین روی ضربه آزاد دیبالا رقم خورد که او در رسیدن به گل بدشانس بود.

آرژانتین در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و به فرصت هایی رسید ولی در سی دقیقه پایانی مسابقه، برزیل تیم برتر میدان بود و بارها دروازه رقیب سنتی خود را تهدید کرد تا این که در نهایت در ثانیه های پایانی به گل برتری رسید. نیمار در دقیقه ۹۳ سانتر خوبی را روی دروازه فرستادو میراندا جلو کشیده توانست با ضربه سر دروازه رقیب را باز کند تا در نهایت برزیل در این بازی ۱-۰ پیروز شود.

در این مسابقه برزیل دو تعویض داشت و ریچارلیسون و فابینیو به زمین رفتند، در آن سمت آرژانتینی ها پنج تعویض داشتند و سیمئونه، آکونا، سالویو، پریرا و مارتینز به زمین رفتند.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین تیم ملی آرژانتین تیم ملی برزیل عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!

به گزارش "ورزش سه"، تیته با هدایت تیم فلامینگو در بازی مقابل پالمیراس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. سرمربی سابق پالمیراس در بازگشت به ورزشگاه خانگی این تیم با توهین زشت یک طرفدار مواجه شد که روی صورت او آب دهان پرتاب کرد.

تیته پس از بازی گفت: "توهین بخشی از بازی است، اما تف کردن بسیار زشت است. اینکه باید سر و لباسم را تمیز کنم، زشت است. می‌دانم که فعالیتم به عنوان یک مربی کاملا آشکار است و باید تمام توهین‌های احتمالی را که از سوی طرفداران تیم‌های مقابل است، تحمل کنم. این فقط از طرف هواداران پالمیراس نیست."

دوران حضور او در پالمیراس به سال 2006 برمی‌گردد، فصلی که در آن برای 20 بازی مربیگری کرد و 8 برد، 5 تساوی و 7 باخت به دست آورد.

تیته در ادامه نشست خبری‌اش گفت: "من اینجا در پالمیراس بودم و به حضورم در این باشگاه بسیار افتخار می‌کنم. کار ما آن زمان پالمیراس را از سقوط نجات داد. آن دوران را در حافظه‌ام حک کرده‌ام."

اندرسون باروس، مدیر باشگاه پالمیراس، با برونو اسپیندل، مدیر باشگاه فلامنگو تماس گرفت تا بابت این اقدام شرم آور عذرخواهی کند.

از سوی دیگر، باشگاه پالمیراس اعلام کرد که با تیته تماس خواهد گرفت تا عذرخواهی کند و همچنین تحقیقاتی را برای یافتن مقصر و پس گرفتن کارت هواداری این طرفدار انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!