Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@09:54:25 GMT

نشر بلبا در منزل شهید بلباسی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۱۱۶۲

نشر بلبا در منزل شهید بلباسی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیین رونمایی از نشر «بلبا» با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، «محمود شالویی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان، سردار «حمیدرضا رستمیان» و جمعی از مسئولین استانی در منزل شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» برگزار شد.

سردار ملکی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: «محمد بلباسی» یک شهید جهانی است؛ الان در خارج از مرزهای ایران او را می شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران افزود: نشر «بلبا» ادامه دهنده راه و مسیر تمام شهدای ما خواهد بود.

سردار رستمیان نیز در سخنان خود اظهار کرد: نبرد اعتقادی و فرهنگی شهدای ما در آن سوی مرزها خالصانه و عاشقانه است؛ آنها جان دادند تا ما جان بگیریم.

«محمود شالویی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با بیان اینکه شهدا طلایه داران این مرز و بوم هستند، بیان کرد: امیدواریم خانواده شهید بلباسی وارد حوزه فرهنگ کشور شوند و در عرصه های فرهنگی کمک کنند.

در ادامه مراسم که هم زمان با اذان مغرب و عشاء برگزار شد، نشر «بلبا» توسط همسر شهید «بلباسی» رونمایی شد.

در این مراسم معنوی «محمود شالویی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سردار «حمیدرضا رستمیان» با اهداء هدایایی از همسر شهید بلباسی تقدیر کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج میلیاردتومان تسهیلات به فعالان قرآنی یزد پرداخت شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اهتمام ویژه دولت در حوزه قرآن کریم گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه به ویژه در استان یزد هستیم.   وی، طرح بزرگ بالندگی «چهار هزار حافظ قرآن کریم به پاس آرمان‌های چهار هزار شهید استان یزد» را از مهمترین طرح‌های قرآنی در این استان دانست که با همکاری مؤسسات قرآنی در حال انجام است و افزود: ثبت‌نام افراد نهایی شده و از طرف استاندار یزد نیز اعتبار بسیار ویژه‌ای برای این طرح اختصاص یافت.   عابدی ادامه داد: با حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مبلغی برای اجرای این طرح تخصیص یافت و طرح چهار هزار شهید، چهار هزار حافظ قرآن کریم به مدت چهار سال طراحی شده و به عنوان ابرپروژه فرهنگی استان در حال انجام است.   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ایجاد زمینه انس با قرآن کریم برای اقشار مختلف و همچنین عمل به تعالیم انسان‌ساز قرآن از طریق آموزش و تربیت چهار هزار حافظ کل قرآن کریم را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: این مهم برای افق ۱۴۰۴ برنامه‌ریزی و اجرایی شده و ان‌شاءالله بتوانیم نقش کوچکی در گسترش فرهنگ قرآنی و کلام نور داشته باشیم.   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: در بخش تسهیلات نیز در سال گذشته پنج میلیاردتومان به فعالان قرآنی و مؤسسات اختصاص یافت.   عابدی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته سه نمایشگاه قرآن و عترت در استان برگزار شد بیان کرد: مؤسسات و فعالان قرآن و عترت در این نمایشگاه‌ها محصولات و اقدامات خود را به نمایش گذاشتند و خوشبختانه مورد استقبال عموم قرار گرفت.   وی اجرای طرح «بشری»، جشنواره «صافات» در شهرستان تفت و ... را از دیگر اقدامات دانست و گفت: به همت فعالان قرآنی استان محافل انس با قرآن کریم در استان تداوم دارد و هم‌افزایی خوبی در این حوزه شکل گرفته تا فعالیت‌های قرآنی رشد و گسترش بیشتری داشته باشد و فعالیت‌های منسجم به‌ویژه در اجرای طرح چهار هزار حافظ قرآن در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • سردار افشار: میراث مرتضی هنر متعهد است/ آوینی فرهنگ ایثار را در قله معرفی کرد
  • اسماعیلی: گفتگوی عمیق در جامعه و فرهنگ ما جریان دارد
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • پیام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به تهیه کننده سریال «نون خ»
  • پنج میلیاردتومان تسهیلات به فعالان قرآنی یزد پرداخت شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • پیامی برای درگذشت محمود مدبری