Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به ویژه وقتی ضلع سوم این مثلث با رهاسازی فضای دانشگاه در مقوله پوشش و حجاب از طرف حراست دانشگاه کامل می‌شود و آمدن دختران دانشگاه با تی‌شرت و مانتوهای کاملا جلو باز، به امری طبیعی در دانشگاه بدل می‌گردد!

به گزارش کیهان در آخرین پرده از این سناریو رئیس ‌دانشگاه وعده احتمالی آزادی قریب‌الوقوع بازداشت‌شدگان را به دانشجویان می‌دهد!

در ادامه، برخی دانشجویان شب‌نامه‌ها و پوسترهایی در حمایت از دانشجویان بازداشتی و در راستای فشار به نهادهای قضایی و امنیتی از طرف دانشجویان به درب و دیوار دانشگاه نصب کردند!

حال پس از تهدید به بهم ریختن دانشگاه، تجمع، طومار و نصب شب‌نامه و پوسترهای زیاد بر در و دیوار دانشگاه و عدم جمع‌آوری این تصاویر و شبنامه‌ها از سوی حراست دانشگاه تا مدت طولانی، قدم بعدی اگر فتنه‌ای بزرگ نباشد، احتمالا آتشی وسیع و سوزان بر محیط علمی علامه خواهد بود و نگاه به سناریوی اجرا شده از بانیان، احتمالاً زیرساختی اساسی برای یک فتنه از این تیم پشت پرده مورد انتظار است و لازم است همه علاقه‌مندان به آینده نظام اسلامی بر روی آن حساس و هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دختران تیشرت دانشجو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا کیست؟ + تصاویر | شای داویدای کیست؟
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها