Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:48:06 GMT

از خانواده شهیدان رضایی و امیری‌صفت تجلیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۱۱۷۵

از خانواده شهیدان رضایی و امیری‌صفت تجلیل می‌شود

در یکصد و بیست و هفتمین ویژه برنامه "در کوی نیکنامان" فرهنگسرای گلستان با اهدای لوح سنگی از خانواده های معزز شهیدان علی اکبر رضایی خراسانی و عبدالرضا امیری صفت تجلیل می شود.

به  گزارش  مشرق؛ "در کوی نیکنامان" عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا،تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه " در کوی نیکنامان " صبح روز پنج شنبه 26 مهر ماه ساعت 7:30 با حضور خانواده معظم و معزز شهدا برپا می شود و همراه با قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا و مرثیه خوانی و روضه خوانی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) از خانواده معظم شهیدان علی اکبر رضایی خراسانی متولد 30 آذر ماه 1330 تهران که در 24 شهریور ماه 1361 در منطقه شلمچه عملیات رمضان و عبدالرضا امیری صفت متولد 5 مرداد ماه 1344 تهران که در 12 آبان ماه 1362 عملیات والفجر 4 به درجه رفیع شهادت نائل شده اند؛ تجلیل خواهد شد.  

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین دفاع مقدس شهید فرهنگسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی