Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاق تلخی که برای بشار رخ داد، هم در عراق بازتاب زیادی داشت و هم در ایران با ابراز ناراحتی بسیاری از هواداران فوتبال همراه شد. آفتاب‌‌نیوز : تقریبا تمام بازیکنان پرسپولیس در پست‌های مشترک درگذشت مادر بشار رسن را تسلیت گفتند و گویا جلال حسینی هم به نمایندگی از جمع با او تماس تلفنی داشته است. این حجم از همدردی و همدلی با یک بازیکن خارجی شاید در فوتبال ایران کم‌سابقه باشد، اما واقعیت آن است که بشار رسن در این مدت با بازی‌های خوب و از آن مهم‌تر اخلاق نیکویش افکار عمومی را با خود همراه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بشار رسن  یک‌تنه درحال اصلاح تصویر نه‌چندان موجهی است که در این سال‌ها از بازیکنان عراقی شاغل در فوتبال ایران به جا مانده. از جمله نوع رفتارهایی که کرار جاسم انجام داده، همیشه ملتهب بوده است. همین حالا طارق همام بازیکن عراقی استقلال در مدت کوتاهی که برای این تیم بازی کرده چند حاشیه به وجود آورده.

او همین چند روز پیش در تلویزیون کشورش مسوولان باشگاه ایرانی را به بی‌صداقتی متهم کرده و استقلالی‌ها هم از همین جا برایش خط و نشان کشیده‌اند. عجیب اینکه طارق در مورد بشار هم حرف زده و گفته:

    «تا آنجا که من می‌دانم رسن در پنج ماه گذشته از پرسپولیس دریافتی نداشته و همین حالا می‌تواند به فیفا شکایت کند.»

خود بشار اما در تلویزیون عراق اعلام کرده این کار را نمی‌کند:

    «می‌دانم که همه کشور ایران با معضل دلار مواجه است و این مشکلات بالاخره حل خواهد شد.»

بشار رسن تقریبا یک فصل کامل در پرسپولیس نیمکت‌نشین بود؛ اما هرگز رفتار ناهنجاری از او دیده نشد و حتی به کارگیری‌اش در دقایق ۸۵ تا ۹۰ برخی مسابقات هم این ستاره ملی‌پوش را ناراحت نکرد. به علاوه بشار ستاره بسیار خوش‌خلقی است که چند ماه پیش تصویر بوسه‌اش بر دستان مادر در بیمارستان تهران، بازتاب بسیار زیادی پیدا کرد. مجموعه این عوامل است که هواداران را مجاب می‌کند در این لحظات تلخ کنار او باشند و در تنگناهای اقتصادی فعلی، تخصیص دلار به امثال او را هم بدون اشکال تلقی کنند.

ایسنا کد خبر: ۵۵۱۳۴۲ تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بشار رسن طارق برانکو شفر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل

جدول رده‌بندی محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شد که رئال مادرید در صدر و دست نیافتنی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرسپولیس و استقلال هم بین پرطرفدارترین های دنیا دیده می‌شوند.

پرسپولیس با ۹ میلیون نفر دنبال کننده رتبه ۲۵ دنیا و استقلال با ۴ میلیون نفر فالوئر رتبه ۳۹ جهان را در اختیار دارند.

این رده‌بندی به تنهایی ارزش برند این دو تیم ایرانی را در آستانه واگذاری به مالکان جدید را نشان می‌دهد.

با این میزان هوادار، عملکرد بسیار بد مدیران دولتی و سو استفاده صداوسیمای حکومتی باعث شده که درآمد سرخابی‌ها کفاف مخارج معمولی دو تیم را هم ندهد.

تا پیش از خرید ستاره های اروپایی و آمریکای جنوبی توسط تیم‌های عربستانی، پرسپولیس و استقلال با اختلاف محبوب‌ترین تیم‌های قاره آسیا بودند اما تیم‌های النصر با استخدام کریستیانو رونالدو و الهلال با جذب نیمار برزیلی در جدول از دو تیم بزرگ ایران در تعداد دنبال‌کننده پیشی گرفتند.

سبقت تیم‌های سعودی از پرسپولیس و استقلال، برای صندوق سرمایه گذاری عربستان بیش از یک میلیارد دلار آب خورده است. در حالیکه متولیان ورزش ایران و در راس آن دولت های پس از انقلاب ، به این دو تیم با چشم تهدید و نه فرصت، نگریسته اند و هیچ برنامه ای جز بهره‌برداری از عنصر شهرت موجود در آنها با انتصاب مهره‌های گمنام و بیگانه با مدیریت ورزشی در هیات‌مدیره قرمز و آبی نداشته‌اند.

تلویزیون ایران که به بودجه عمومی وصل است و از آن ارتزاق می‌کند، با پخش رایگان بازی‌های پربیننده این دوتیم و بالاکشیدن درآمد نجومی پخش تیزر ، شیره جان آنها را مکید و این دو تیم را در رقابت با رقبای عرب و شرق آسیا، نحیف و ناتوان رها کرد ، تا جایی‌که این دو نماینده فوتبال ایران طی چندفصل اخیر بخاطر بدهی ، مجوز حرفه‌ای را هم دریافت نکردند و قبل از ورود به مسابقات، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

حالا بد نیست خریداران و مشتریان احتمالی سهام این دو تیم که گفته می‌شود در تاریخ یازدهم فروردین ماه قرار است پیشنهاد رسمی خود برای خرید ۵۱ درصد سهام مالکیتی استقلال و پرسپولیس را در فرابورس ارائه دهند، بدانند این دو مجموعه به مراتب از بانک‌ها ، خودروسازان، اپراتورها، ابر هلدینگ‌های دولتی و پتروشیمی‌ها و شرکت‌های نفت‌وگاز بزرگ‌تر هستند و اگر مالک جدید بتوانند حقوق رسمی و قانونی باشگاه را از نهادهای حاکمیتی استیفا کند، به سودی هنگفت و فراتر از تصور خواهد رسید.

پرسپولیس و استقلال با چنین سرمایه اجتماعی بی‌بدیل، حق دارند و باید در سطوح بین‌المللی بدرخشند و با غول‌های اروپایی رقابت کنند، فقط کافی‌ست درست و اصولی مدیریت شوند و مچ دلالان و سودجویان و مدیران کاسب از خوان گسترده این دو باشگاه فعلا دولتی قطع شود.

مشتریان سرخابی باید بدانند قیمت چنین برندهایی بسیار بیشتر از ۲۱ میلیارد ریالی که برای پرسپولیس و ۱۸ میلیارد ریالی که برای استقلال نرخ‌گذاری شده، می‌ارزند و این پول‌ها در مقابل فرصت استثنایی بیزنس و تنوع کسب‌وکار و تبلیغات دو تیم تقریبا هیچ است.

پرسپولیس و استقلال تشنه نگاه حرفه‌ای و سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند تا به جمع بزرگان جهان بپیوندند. تیم‌هایی که در حال حاضر، با پول یک بازیکن متوسط اروپایی اداره می‌شوند ولی می‌توانند منبعی از درآمد باشند. فقط کافی بود درها برای ورود خریداران خارجی در عرضه سهام این دو باشگاه باز می‌شد تا قیمت واقعی شان در مزایده متقاضیان غربی و عربی مشخص شود. 

حالا که با محدود کردن مشتریان، شرکت‌ها و موسسات ایرانی صاحب این فرصت انحصاری شده‌اند، بهتر است با برنامه و با انگیزه وارد گود شوند و محبوبیتی تاریخی برای خود دست‌وپا کنند و کالا و خدمات خود را به بهترین شکل، به حدود ۵۰ میلیون هوادار دو تیم عرضه کنند.

نویسنده: بهنام شریفی

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • خرید جذاب نهال بادام لیبل دار ۲۹ هزار تومان  تا ۲۰ فروردین
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...