Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظمی نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به عمران روستاها نگاه ویژه ای دارد.
وی افزود: این اعتبارات به حوزه زیرساخت های خدمات و پشتیبانی عشایر ، توسعه بخش کشاورزی ، تامین آب شرب ، نگهداری راه های روستایی و اجرای طرح هادی اختصاص یافته است.
فرماندار ابرکوه با بیان اینکه دهیاران با مشارکت مردم و شوراها در عمران و آبادانی روستاها تلاش دارند ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال افزون بر 40 میلیارد ریال بودجه به دهیاری ها اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی نسب با بیان اینکه خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها نشان دهنده اهمیت تولید و اشتغال، توسعه روستایی و ایجاد امکانات مورد نیاز برای روستاییان است تصریح کرد: در سال 1397 و در مرحله نخست 120 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی و عشایری پرداخت شده است .
رئیس شورای اشتغال ابرکوه خاطر نشان کرد: این میزان وام برای سرمایه ‌گذاری در 106 طرح با بهره 6 درصد به متقاضیان جویای کار در روستاهای این شهرستان پرداخت شده است .
کاظمی نسب ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها که در بخش‌های تولیدی، کشاورزی، دامپروری ، خدمات، صنعت و معدن ، گردشگری ، آموزش‌ و پرورش ، ورزش و جوانان در روستاها و مناطق عشایری زمینه اشتغال 217 نفر فراهم می شود.
وی یاد آور شد: روستاهای این شهرستان در بخش کشاورزی و شیلات ، گردشگری دارای قابلیت های مناسبی برای ایجاد تولید و اشتغال هستند.
فرماندار ابرکوه گفت: تولید سالانه 190 هزار تن محصول کشاورزی و دامی شامل گندم ، جو ، زردآلو ، انار ، پسته و زعفران در روستاهای بخش مرکزی و بهمن از ظرفیت های اساسی بخش کشاورزی است.
کاظمی نسب اضافه کرد: هم اکنون به 100 درصد روستاهای این شهرستان گازرسانی و برقرسانی شده و دارای آب شرب بهداشتی، جاده و ارتباطات هستند.
وی نقش دهیاران و شوراها در توسعه روستاها را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: دهیاران با تعامل و همکاری شوراهای اسلامی برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان در زمینه های اقتصادی و اشتغال زایی، عمرانی و توسعه روستاهای خود تلاش خوبی دارند.
شهرستان ابرکوه دارای 2 بخش، 2 شهر، 34 روستا و 53 هزارنفر جمعیت است و در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آموزش و پرورش اشتغال صنعت و معدن کشاورزی مهاجرت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه مجازی خود نوشت: در جریان سفرهای استانی دولت مردمی در دو سال و نیم گذشته، سازمان برنامه و بودجه متعهد به تأمین ۲۸۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از ۴۵۰۰ مصوبه شده است. با تخصیص ۱۸۸ هزار میلیارد تومان بیش از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6100386 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری
  • امکان ذخیره حدود ۱۲ میلیون متر مکعب آب در ابرکوه
  • هشدار جدی مرکز پژوهش‌های مجلس به دولت/ چالش حقوق معلمان در کمین آموزش و پرورش
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت