Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:04:30 GMT

کارگر ۴۰ ساله جان خود را در چاه از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۱۴۳۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از سقوط مرگبار کارگری در یک چاه عمیق در بازار تهران خبر داد.

به گزارش ابتکار، جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران اظهار داشت: ساعت ۱۳:۱۴روز سه شنبه طی تماس فردی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهر تهران ماموران آتش‌نشانی در جریان سقوط کارگری در چاهی در بازار آهنگران، کوچه کلانتری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: آتش‌نشانان پس از دریافت این خبر بلافاصله راهی محل حادثه شدند و عملیات امداد و نجات آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که در بخش محوطه پشتی این پاساژ چاهی‌۴۰ متری قرار دارد که یکی از کارگران برای تعمیر وارد چاه شده، اما دیگر بازنگشته و پاسخ همکارانش را هم نداده است، به همین خاطر همکارانش با آتش‌نشانی تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

ملکی در ادامه با بیان اینکه یکی از عوامل آتش‌نشانی با ورود به داخل چاه، کارگر ایرانی ۴۰ ساله را بعد ازدقایقی بیرون آورد اضافه کرد: کارگر تحویل عوامل اورژانس شد، اما در همان معاینات اولیه مشخص شد متاسفانه جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: علت مرگ کارگر توسط سازمان پزشکی قانونی مشخص خواهد شد، اما فوت در چاه می‌تواند به دلیل تخریب دیواره چاه باشد که در این مورد وجود نداشت. از طرفی نیز احتمال وجود گاز‌های خطرناک در چاه، احتمال برق گرفتگی در صورتی که کارگر سیم برق و یا روشنایی با خود به داخل چاه برده باشد نیز وجود دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران