Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@21:33:36 GMT

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در کرج ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۱۴۳۸

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که در شامگاه روز دوشنبه قصد سرقت از یک طلافروشی در حصارک کرج را داشت؛ طی یک عملیات نافرجام متواری و در کمتر از یک ساعت از سوی ماموران انتظامی دستگیر شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه گفت: در ساعت 20:30 دوشنبه شب ، در پی اعلام مرکز پیام، مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در منطقه حصارک کرج، بلافاصله ماموران کلانتری 16 کلانتری حصارک به همراه ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان جهت بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های مقدماتی ماموران مشخص شد که جوانی 28 ساله با ظاهری آراسته و به همراه یک کیف دستی به طلا فروشی مراجعه و پس از رد و بدل شدن گفت و گوهای معمولی بین آن دو نفر و جلب اعتماد وی، از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و خطاب به صاحب طلافروشی که «خونسرد باش من مامور هستم اگر هر پلیسی پایش به اینجا برسد تو را می‌کشم» او را تهدید به جمع آوری طلاها می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: صاحب طلافروشی بدون توجه به تهدیدات سارق، آژیر خطر را به صدا درآورده که در این حین سارق که قصد تیراندازی به سمت طلافروش را داشت با شنیدن صدای آژیر اقدام به فرار کرد. فیروزخواه گفت: بلافاصله موضوع به تمام واحدهای گشتی اعلام و با تلاش ماموران متهم در کمتر از یک ساعت دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت از انباری منازل مسکونی آن‌ها در محله "خاک سفید" تهران ماموران کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس دست به کار شدند و اقدام به جمع آوری فیلم‌های ضبط شده از طریق دوربین‌های مدار بسته در محل‌هایی که سرقت رخ داده است، نمودند. 

وی بیان کرد: پس از بررسی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته ماموران پلیس موفق به شناسایی چهره سارق شدند و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ امیری ادامه داد: هفتم فروردین ماه ماموران تجسس کلانتری ۱۴۴ سارق را هنگام پرسه زنی شناسایی و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری مربوط انتقال دادد.

این مقام انتظامی به اعتراف متهم به جرم ارتکابی اشاره کرد و ابراز داشت: متهم برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد: نسبت به ایمن سازی انباری‌های منزل مسکونی از شگرد‌های مختلف اقدام نمایند و در صورت مشاهده موارد سرقت و دزدی فورا با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند. 

 


باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه