Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@22:49:39 GMT

نیما هوای مادرش را دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۱۶۹۹

نیما هوای مادرش را دارد

امسال ماه مهر برای نیما که کلاس سوم دبستان است با سال‌های قبل فرق داشت. مادر نیما همان روزهای اول مهر یک دختر به دنیا آورد و نیما حالا یک خواهر کوچک دارد. چند روز اول همه خانه مادربزرگ بودند و نیما از همان جا به مدرسه می‌رفت. یگانه خدامی   مادربزرگ از مادر و نوزاد مراقبت می‌کرد تا مادر نیما حالش بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان سه روز است آنها به خانه‌شان برگشته‌اند. مادر نیما  باید کارهای قبلی را انجام دهد یعنی غذا بپزد، خانه را تمیز کند و به نیما در درس‌هایش کمک کند و هم باید به نوزاد برسد که خیلی هم کار دارد. خواهر کوچک که اسمش نیلاست خیلی وقت‌ها گریه می‌کند و باید شیر بخورد یا پوشکش عوض شود و بعد هم مادر یا پدر او را راه ببرند یا بغل کنند تا بخوابد. تازه خیلی وقت‌ها نصف شب نیما صدای نیلا را می‌شنود که گریه می‌کند و مادرش مجبور می‌شود بیدار شود. نیما وقتی دید مادرش خیلی کار دارد و نمی‌تواند بخوابد و حسابی خسته می‌شود تصمیم گرفت کمکش کند. حالا او تختش را خودش مرتب می‌کند، وقتی از مدرسه برمی‌گردد لباس‌هایش را مرتب آویزان می‌کند و وقتی ناهار یا شام می‌خورند کمک می‌کند تا ظرف‌ها را جمع کنند. قبلاً مادر نیما باید مراقب بود تا او مشق‌هایش را بنویسد و درس‌هایش را بخواند اما نیما حالا سعی می‌کند خودش این کارها را انجام دهد تا مادر خیالش راحت باشد. مادر دیروز از نیما برای این کارها و کمک‌هایش تشکر کرد و گفت پسر خوبی است که هوای مادرش را دارد. نیما خیلی خوشحال شد و تصمیم گرفت باز هم کارهایی را که می‌تواند، انجام دهد تا مادرش بتواند با خیال راحت‌تر به نیلا برسد و کمتر خسته شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود