Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:37:58 GMT

میر جعفریان مدیرکل جدید راه و ترابری استان سمنان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۱۸۴۹

میر جعفریان مدیرکل جدید راه و ترابری استان سمنان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی کابینه دوازدهم با صدور حکمی سید کمال‌الدین میرجعفریان را به سمت مدیرکلی راه و ترابری استان سمنان منصوب کردریال در حکم آخوندی همچنین از خدمات عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل پیشین راه و ترابری استان سمنان تقدیر شده است.

میرجعفریان پیش از این مدیرکل راه و شهر سازی استان ایلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین معارفه میرجعفریان روز پنج شنبه با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی در محل اداره کل راه و ترابری استان سمنان مستقر در شاهرود برگزار خواهد شد.

کد خبر 4432486

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راه و ترابری استان سمنان حکم انتصاب اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر بوشهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه بارش باران سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در این مراسم از زحمات محمد دهقان بنادکی تقدیر و احمد آخوندی ابراهیم آباد به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

سرپرست فرمانداری مهریز در این مراسم تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت برنامه‌های خود دانست و گفت: شهرستان مهریز درای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است و با توجه به نزدیکی به مرکز استان برنامه‌های متعددی در راستای یزد نوین برای مهریز در نظر گرفته شده است.

احمد آخوندی افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی مردم و کمک مسئولان، طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم از جابجایی و تغییر برخی مدیران و مسوولان استان خبر داد و تصریح کرد: در همه حوزه‌ها و ادارات کل و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها احتمال تغییر وجود دارد، همانگونه که تغییرات تاکنون حاصل شده است.

دیگر خبرها

  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • صدور هشدار نارنجی برای بخش کشاورزی در استان سمنان
  • کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد