Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:13:13 GMT

تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز سوم کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۱۹۳۲

تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز سوم کشور شد

گرگان - ایرنا - تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز نماینده استان گلستان با برتری در مقابل ایفا اردکان یزد به مقام سوم مسابقات باشگاه های کشور در رده سنی امید دست یافت.

سرمربی تیم امید های ملوان به خبرنگار ایرنا گفت: در دیدار پایانی مرحله نهایی رقابت ها که شامگاه سه شنبه برگزار شد، ملوان با نتیجه 4بر3 تیم ایفا اردکان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی تبیانیان اظهار داشت: هر چند دو بازی نخست این مرحله را در مقابل پارس جنوبی و گلسا پوش واگذار کردیم، اما بازیکنان بندرگز با انجام توصیه های کادر فنی توانستند سومی کشور را برای استان گلستان کسب کنند.
به گفته وی، در این دیدار حمید ربانی و سینا رحمتی هر کدام دو بار برای ملوان گل زنی کردند.
به گزارش ایرنا محمد سرحدی، محمد عربدشتی، علی صیدانلو، حمید ربانی، مصطفی ذاکری، امیر خزایی، امیر حسین عسگری، امیر حسین ملاح، علی درویش متولی، سینا رحمتی، علی قلندری و سید سامان حسینی بازیکنان ملوان در این رقابت ها بودند.
در مسابقه نهایی لیگ امید نیز تیم پارس جنوبی بوشهر با نتیجه چهار بر سه مقاومت گلساپوش یزد (میزبان رقابت ها) را شکست داد و قهرمان شد.
مرحله نهایی مسابقات رده امید فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های کشور با حضور تیم های مقاومت گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر، ملوان بندرگز گلستان و ایفا سرام اردکان در مجموعه سلمان محمود آباد یزد به مدت سه روز پیگیری شد.
رقابت های مرحله مقدماتی مرداد ماه امسال دربندرگز برگزار شده است.
بندرگز در 42 کیلومتری غرب گرگان واقع بوده و سالهاست این شهر در سطح نخست فوتبال ساحلی کشور تیمداری می کند.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ساحلي اميد ملوان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان رقابت‌های راگبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرمربی شیرازی تیم ملی راگبی جوان کشور گفت: مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور انتخابی تیم ملی با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم دوم و سوم شدند.
معین سرکاری افزود: این مرحله از رقابت‌ها به دلیل آمادگی بالای تیم‌ها در سطح بالایی برگزار شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین